loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 424 یکشنبه 08 آذر 1394 نظرات (0)

از باندل پلی استیشن ۴ بازی Call of Duty: Black Ops 3 رونمایی شد

بعد از معرفی نسخه ی سوم سری بازی Black Ops و نمایش های خیره کننده ی آن در همایش E3 امسال، حالا نوبت به آن رسیده که بخش سرگرمی های کامپیوتری سونی، به صورت رسمی از باندل تولید محدود و بسیار زیبای این بازی برای کنسول پلی استیشن ۴ رونمایی کند.

باندل مورد نظر، به دو شکل در اروپا و آمریکای شمالی عرضه خواهد شد. شکل اول آن، ورژن معمولی و مشکی کنسول را به همراه یک کپی از بازی شامل می شود و شکل دیگر، کنسولی به رنگ توسی و نارنجی است که مطمئنا توجه هواداران سرسخت سری بلک آپس را به خود جلب خواهد کرد.

هر دو باندل، شامل یک کنسول پلی استیشن ۴ یک ترابایتی و نیز اکانت یک ماهه ی پلاس اند. کنترلر Dualshock 4 مخصوص این باندل نیز به صورت محدود و جداگانه به فروش خواهد رسید.

به نظر می رسد که کمپانی اکتیویژن وارد همکاری بسیار جذابی با شرکت سونی شده است و این دو کمپانی، قصد دارند در کنار یک دیگر، طرفداران را خشنود نگه دارند. هم چنین قرار است که تمام محتویات اضافه ی بازی، یک ماه زودتر از بقیه، در اختیار دارندگان کنسول پلی استیشن ۴ قرار بگیرد.

بازی کال آو دیوتی: بلک آپس ۳ در تاریخ ۶ نوامبر سال جاری میلادی، برای کنسول های نسل هفتم و هشتم و نیز پی سی منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94