loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 181 جمعه 27 آذر 1394 نظرات (0)

سرپرست باشگاه صبا گفت: فرید کریمی‌بهزادی به درد دیدار مقابل استقلال می‌خورد اما به هر حال این موضوع تمام شده و ما به فکر بازی‌های آینده هستیم.

محمدرضا کشوری‌فرد در خصوص شکست یک بر صفر صبا مقابل استقلال اظهار داشت:‌ بازیکنان بی‌دقتی می‌کردند و فرصت‌ها را از دست دادند. به هر حال بازی خوبی انجام ندادند و باید در بازی‌های آینده بهتر ظاهر شوند.

وی در مورد اینکه علی دایی از عملکرد مهاجمان تیمش ناراضی بوده، گفت: دایی به هر حال یک هفته روی مهاجمان تیم کار کرده و باید نتیجه می‌گرفت که وقتی این اتفاق رخ نداد ناراحت می‌شود. به هر حال امیدواریم که در آینده با این مشکل روبرو نشویم.

سرپرست باشگاه صبا در مورد اینکه آیا نبود فرید کریمی در این شکست مؤثر بود، گفت: کریمی به درد این بازی می‌خورد حالا دیگر گذشته است و باید به فکر بازی‌های آینده باشیم.

کشوری‌فرد در مورد قضاوت داور و اخراج یک بازیکن استقلال و یک بازیکن از صبا گفت: هر دو اخراج درست بود. فکر می‌کنم در نیمه اول کمی وقت هم بیشتر باید گرفته می‌شد اما در مجموع داوری خوب بود و اشتباه تاثیرگذاری نداشتند.

وی در مورد اینکه آیا دایی لیست مازاد و جذب بازیکنان را داده است یا خیر، گفت: تاکنون دایی لیستی نداده است و باید ببینیم او به دنبال چه بازیکنانی است. ما در نیم‌فصل احتمالا از ۱۸ تا ۲۸ دی ماه به کیش سفر خواهیم کرد تا اردویی را برگزار کنیم.

 

فارس
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94