loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 263 جمعه 27 آذر 1394 نظرات (0)

مربی اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: تنها اشکال بازی استقلال و صبا این است که بازیکنان استقلال با بدن‌های خسته باید با تراکتورسازی بازی کنند.

بهتاش فریبا در مورد دیدار استقلال و صبای قم گفت: بازی سرعت قابل قبولی داشت و بعد از اینکه استقلال گل زد هم هر دو تیم بازی تاکتیکی را انجام می‌دادند و سعی کردند که از نقاط ضعف حریفشان استفاده کنند. البته بیشتر جنگ در این بازی در میانه میدان بود. بعد از اخراج صبا تلاش کرد که از کناره‌ها روی دروازه استقلال حمله کند و با ارسال سانتر به گل برسد.

وی ادامه داد: تیم استقلال هم کناره‌ها را بست و به حریف فضا نداد. در نهایت بازیکنان صبا مجبور شدند ۴-۳ شوت به سمت دروازه استقلال بزنند که آن هم از فاصله ۳۵ متری بود و خطری ایجاد نکرد. در کل در این بازی موقعیت‌های گل زیادی خلق نشد زیرا بیشتر بازی و جنگ در میانه میدان بود.

مربی اسبق استقلال با اشاره به بازیکنان جوان این تیم گفت: پرویز مظلومی از بازیکنان جوان خوب بهره گرفت. معمولا وقتی تیمی ۱۰ نفره می‌شود مربیان، بازیکنان باتجربه را به میدان می‌فرستند تا با استفاده از مالکیت توپ بازی را کنترل کنند اما مظلومی برعکس عمل کرد و بازیکنان جوان را به میدان فرستاد تا از سرعت و قدرت آنها استفاده کند.

فریبا با اشاره به شرایط خوب بدنسازی استقلال گفت: باید به مربی بدنساز استقلال هم تبریک گفت. او بدن‌های بازیکنان این تیم را خیلی خوب آماده کرده و همه بازیکنان استقلال دوندگی زیادی دارند. در دیدار با صبا امید ابراهیمی، روزبه چشمی و خسرو حیدری دوندگی زیادی داشتند. من ندیده‌ام که بازیکنی در لیگ ایران به اندازه ابراهیمی و چشمی در وسط زمین بدود.

مربی اسبق استقلال افزود: تنها اشکال بازی استقلال با صبا این بود که بازیکنان استقلال با بدن‌های خسته باید به تبریز سفر کنند تا در نیمه‌نهایی جام حذفی به مصاف تیم تراکتورسازی بروند آن هم درحالیکه حدود ۷۰ دقیقه در بازی با صبا ۱۰ نفره بازی کرده‌اند با این حال امیدوارم استقلال بتواند در تبریز و در جام حذفی هم با توجه به شرایط خوب روحی که دارد پیروز شود.

 

فارس

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94