loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 241 شنبه 28 آذر 1394 نظرات (0)

سرمربی تیم ملی فوتبال شیلی به ستایش از اینیستا پرداخت و او را بهتر از مسی و رونالدو دانست.

http://media.isna.ir/content/1448132976055_a.espncdn.com.jpg/4

 

 

به گزارش ایسنا و به نقل از ESPN، خورخه سامپائولی هدایت تیم ملی فوتبال شیلی را بر عهده دارد و یکی از بهترین مربیان حال حاضر فوتبال جهان است. او موفق شد در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا 2015 شیلی را قهرمان کند و این شانس را دارد که در سال 2015 به عنوان بهترین مربی سال انتخاب شود.

 

سامپائولی که یک آرژانتینی است به ستایش از آندرس اینیتسا، هافبک آبی اناری‌ها پرداخت و او را بهتر از مسی و رونالدو دانست.

 

او گفت: بدون شک اینیستا بازیکن مورد علاقه من است و او را به هر بازیکن دیگری ترجیح می‌دهم. او یکی از با هوش‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. مسی و رونالدو بازیکنان کاملی هستند، اما اینیستا چیز دیگری است. او ویژگی‌هایی دارد که باعث می‌شود انسان با دیدن او در میدان احساس آرامش کند.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال شیلی ادامه داد: بازیکنانی مانند ژاوی و اینیستا جدای از قدرت بازی‌خوانی بسیار بالایی که دارند یک چیز خاص دارند که باعث می‌شود تا از دیدن آنها لذت برد. هم ژاوی و هم اینیستا بازیکنان بسیار بزرگی هستند و من اینیستا را به هر بازیکن دیگری ترجیح می‌دهم.

 

سامپائولی عملکرد بسیار خوبی در تیم ملی فوتبال شیلی داشته است. خبرهای زیادی درباره علاقه آرسنال به جذب این مربی به گوش می‌رسد، اما خود او به بایرن مونیخ علاقه دارد که البته بعید به نظر می‌رسد که سران بایرن به دنبال او باشند، چرا که به احتمال خیلی زیاد کارلو آنچلوتی به عنوان جایگزین گواردیولا انتخاب خواهد شد.


ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94