loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 259 شنبه 28 آذر 1394 نظرات (0)

ستاره پیشین رئال مادرید و تیم ملی فوتبال برزیل بر این باور است که اخراج رافائل بنیتس نمی‌تواند تصمیم درستی باشد و باید به این مربی فرصت داد.


http://media.isna.ir/content/1446541418273_1446506927_extras_noticia_foton_7_0.jpg/4

 

 

به گزارش ایسنا و به نقل از روزنامه مارکا، رئال مادرید در فصل جاری لالیگا با هدایت بنیتس عملکرد خوبی نداشته است و با صدر جدول رده بندی، پنج امتیاز فاصله دارد.

 

کهکشانی‌ها در هفته پانزدهم لالیگا در خانه ویارئال با یک گل تن به شکست دادند و همین اتفاق باعث شد تا خبرهای زیادی درباره اخراج بنیتس هم به گوش برسد.

 

روبرتو کارلوس در این زمینه گفت: بنیتس مربی بسیار باتجربه‌ای است و این می‌تواند کمک زیادی به رئال کند. وقتی رئال بد نتیجه می‌گیرد، همه از مشکلی به نام بنیتس سخن به میان می‌آورند و انگشت اتهام را به سوی او می‌گیرند ولی من می‌گویم باید صبور بود و به بنیتس فرصت داد.

 

او ادامه داد: بنیتس سرمربی رئال مادرید است. او می‌تواند نتایج خوبی در این تیم به دست آورد. اطمینان دارم می‌تواند رئال را از شرایط بدی که دارد، خارج کند و از این بحران کوچک بیرون آورد.

 

رسانه‌های اسپانیایی از زین الدین زیدان به عنوان جدی‌ترین گزینه هدایت رئال مادرید بعد از بنیتس سخن به میان می‌آوردند. کارلوس در این‌باره هم اظهار کرد: زیدان آماده مربیگری در یک تیم بزرگ است اما بر این باور هستم که هنوز زمان این اتفاق نرسیده است. رئال مادرید مربی باتجربه‌ای در اختیار دارد و باید به او این فرصت داده شود تا توانایی‌هایش را اثبات کند.

 

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94