loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 397 چهارشنبه 02 دی 1394 نظرات (0)

سرمربی فصل آینده بایرن مونیخ ماندن روبرت لواندوفسکی را در این تیم خواستار شد.


http://media.isna.ir/content/untitled-236.JPG/4

 

  به نقل از آس، ر‌ئال‌ ماد‌رید برای جذب لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ مانعی به نام کارلو آنچلوتی روبه‌رو شد. یکی از خواسته‌های این سرمربی پیش از توافق با باشگاه بایرن مونیخ برای هدایت این تیم در فصل آینده، به فروش نرفتن لواندوفسکی بود.

 

آنچلوتی از برنامه فلورنتینو پرس، رییس باشگاه ر‌ئال‌ ماد‌رید برای جذب مهاجم لهستانی خبر داشت. همچنین نشریه آس چند هفته‌ پیش خبر حضور سزار کوچارسکی، مدیر برنامه‌های لواندوفسکی در اسپانیا برای تماشای بازی رئال و ختافه را فاش کرده بود.

 

آنچلوتی قصد داشت تا از ادامه حضور این بازیکن مطمئن شود تا مهاجم لهستانی به همراه داگلاس کاستا 25 ساله، خط حمله فصل آینده بایرن را تشکیل دهند. دیگر مهاجمان این تیم، فرانک ریبری و آرین روبن هستند که سن‌شان کمی بالا رفته است.

 

لواندوفسکی به عنوان بازیکن آزاد از بوروسیا دورتموند به بایرن مونیخ رفت. قراردادش برای بایرن مونیخ، 25 میلیون یورو هزینه داشت. پیش از آن ارزش این جابه‌جایی، 20 میلیون یورو بود و پس از ورود رئال برای رقابت در جذب او، قیمتش افزایش یافت و در نهایت فلورنتینو پرس عقب نشینی کرد و نتوانست مهاجم لهستانی را جذب کند.

 

لواندوفسکی چند روز پیش و در واکنش به این اتفاق‌ها، در گفت‌و‌گو با این روزنامه‌ گفت: ترجیح می‌دهم درباره ر‌ئال‌ ماد‌رید حرف نزنم. پیوستن به این تیم آسان نیست.

 

دستمزد سالیانه لواندوفسکی در بایرن 10 میلیون یورو است و تا سال 2019 با این باشگاه قرارداد دارد. رئال به او 12 میلیون و پا‌ر‌ی ‌سن‌ ژر‌من 15 میلیون یورو پیشنهاد داده است. آنچلوتی قصد ندارد او را از دست بدهد. بدون شک تنها راه انتقال این بازیکن به سانتیاگو برنابئو، پرداخت یک مبلغ گزاف است.

 

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94