loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 272 پنجشنبه 03 دی 1394 نظرات (0)

سرمربی سابق میلان تاکید کرد که به دنبال تجربه اندوزی است و فعلا قصد بازگشت به دنیای مربیگری ندارد.

 

، هدایت میلان را فصل قبل فیلیپو اینزاگی برعهده داشت. این مربی جوان نتوانست در نخستین فصل حضورش رو نیمکت روسونری نتایج خوبی به دست آورد و در نهایت هم از کار برکنار شد و جای خود را به مربی جوان تری به نام میهایلوویچ داد.


 

اینزاگی بعد از میلان هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است. او تاکید کرد که در شرایط کنونی تصمیمی برای بازگشت به دنیای مربیگری را ندارد. او گفت: الان به تماشای بازی‌ها می‌روم و در دیدارهای خیریه هم به میدان می روم. با مربیان بزرگ ملاقات می کنم و می خواهم چیزهای بیشتری یاد بگیرم.

 

او درباره آینده خود و این که آیا قصد بازگشت به دنیای مربیگری را ندارد، گفت: الان زمان تجربه اندوزی من است و می خواهم چیزهای زیادی یاد بگیرم. در شرایط کنونی قصد بازگشت به دنیای مربیگری را ندارم چرا که هنوز تجربه لازم برای این کار را ندارم.

 

آخرین باری که میلان قهرمانی در رقابت‌های سری A را تجربه کرده به دوران حضور ماسیمیلیانو آلگری روی نیمکت این تیم بر می‌گردد. بعد از آلگری مربیانی مانند سیدورف و اینزاگی هدایت میلان را برعهده گرفتند اما هر دو آنها تجربه تلخی در روسونری داشتند.

 

الان هدایت میلان را میهایلوویچ بر عهده دارد اما او هم نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد و با صدر جدول رده بندی هشت امتیاز اختلاف دارد.

 

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94