loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 225 جمعه 04 دی 1394 نظرات (0)

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال روسیه و رئال مادرید از فشار زیاد یک مربی در رم سخن به میان آورد. او مربیگری در جالوروسی را به مربیگری در رئال مادرید تشبیه کرد.


 

به نقل از رویترز، رم در فصل تابستانی چند خرید خوب داشت و یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌آید، اما این تیم ایتالیایی با هدایت رودی گارسیا نوسان زیادی داشته و همین باعث شده تا خبرهای زیادی درباره برکناری این مربی فرانسوی به گوش برسد.

 

فابیو کاپلو یکی از گزینه‌های جایگزینی گارسیا است که سابقه قهرمانی با رم در رقابت‌های سری A را در کارنامه دارد. او براین باور است که کار کردن به عنوان مربی در رم بسیار سخت و مانند مربیگری کردن در رئال مادرید است.

 

او گفت: کار یک مربی در رم بسیار سخت است. من الان به این نتیجه نرسیده‌ام، بلکه مدت‌ها است که چنین تجربه‌ای را به دست آورده‌ام. هواداران رم خیلی سریع تغییر می‌کنند. تنها کافی است که تیم چند نتیجه بد به دست آورد. در این حالت است که همه چیز سخت و غیر عادی می‌شود و این کار یک مربی را بسیار سخت می‌کند.

 

او ادامه داد: در رم فشار دیوانه کننده‌ای روی یک مربی وجود دارد. من خودم تجربه مربیگری در این تیم را دارم و به خوبی می‌دانم که کار کردن در این تیم ایتالیایی چقدر سخت و فشار آور است.

 

کاپلو در پایان سخنان خود درباره مقایسه رئال مادرید با رم گفت: در هر دو تیم فشار زیادی روی یک مربی وجود دارد. در رئال فشار زیاد است اما تفکر پیروزی در تیم نهادینه شده است. این درحالی است که در رم اینگونه نیست و انتظار نمی‌رود که تیم در هر بازی به پیروزی برسد. رم شهر بسیار پیچیده‌ای است و یک مربی فشار زیادی را باید در این شهر تحمل کند.


ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94