loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 289 یکشنبه 06 دی 1394 نظرات (0)

مربی تیم ‌ملی د‌و‌و‌مید‌ا‌نی گفت: کار طوسی برای گرفتن سهمیه المپیک دشوار است، اما مطمئنم اگر حمایتی وجود داشته باشد او می تواند به این هدف برسد.


 

محسن اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره شرایط مریم طوسی و تمرین‌های او گفت: اگر مشکلات حل شود او به آمادگی خوبی می‌رسد. برنامه‌های آینده او بسیار مهم است. طوسی ورزشکار بسیار بزرگی است. او یک آسیب‌دیدگی‌ از ناحیه همسترینگ داشت که توانستیم آن را رفع کنیم تا در حال‌ حاضر به آمادگی مطلوب برسد.

 

اکبرپور درباره مشکل فعلی طوسی، گفت: تنها مشکل پیش روی ما این است که تمرکز او روی 400 متر بود، ولی برای المپیک قرار است روی 200 متر کار کند و ورودی این ماده را بگیرد. کار خیلی سنگینی است و حمایت و اردوهای زیادی می‌خواهد. همه اینها یک طرف قضیه است و طوسی باید مسابقه‌های زیادی بدهد و به ر‌قا‌بت‌های خوبی اعزام شود. متاسفانه در ایران دونده‌های با کیفیت زیادی وجود ندارد که با طوسی ر‌قا‌بت کند و سطح او را بالا ببرد. مسابقه‌ها زیاد است اما فدراسیون باید بر‌نامه‌ریزی کند تا خرداد ماه او بتواند مسابقه‌های خوبی بدهد.

 

او درباره شانس کسب سهمیه طوسی برای المپیک 2016 ریو گفت: اگر همین روند ادامه داشته باشد و حمایت لازم نیز همراه طوسی باشد، او می‌تواند در اولین مسابقه‌ای که شرکت می‌کند سهمیه را بگیرد. ورزشکاران ما در چند زمینه کار می‌کنند و حر‌فه‌ای نشده‌اند. الان خیلی از بچه‌ها به دنبال داخل سالن آسیا هستند و حتی سهمیه داخل سالن جهان، اما هدف اصلی من برای مریم طوسی گرفتن سهمیه المپیک ریو است.

 

اکبرپور درباره مسابقه‌هایی که برای طوسی در نظر گرفته است، گفت: تا قبل از مسابقه‌های داخل سالن آسیا فقط مسابقه‌های دهه فجر را داریم که قطعا با عملکردش در این ر‌قا‌بت‌ها می‌تواند راهی قطر شود، اما برای گرفتن ورودی جهانی کار سخت است.

 

او درباره تعیین ورودی برای اعزام د‌و‌و‌مید‌ا‌نی کاران به مسابقه‌های داخل سالن قهرمانی آسیا، گفت: اگر ورزشکاری می‌خواهد در چنین سطحی شرکت کند باید هزینه کند و باید نشان بدهد که از نظر آمادگی خودش را نشان بدهد و رکورد مدنظر را ثبت کند. رکورد باید خوب باشد تا در ر‌قا‌بت‌ها به نتیجه‌ درستی برسد.

 

مربی تیم ‌ملی د‌و‌و‌مید‌ا‌نی درباره عملکرد چند ماهه کیهانی، اظها‌ر کرد: آمدن آقای کیهانی به عنوان یک مدیر جوان باعث شد همه به این فکر کنند که آینده روشن است چرا که او انگیزه زیادی دارد. امیدوارم فکرها و صحبت‌های او عملی شود.

 

او در پایان گفت: مریم طوسی، سریع‌ترین دختر ایران است و فکر نمی‌کنم که تا الان هم کسی به او نزدیک شده باشد. امیدوارم مسئولان شرایط را درک کنند و حمایت لازم را از یک ورزشکار حر‌فه‌ای انجام بدهند تا او بتواند پرچم ایران را برافراشته کند.

 

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94