loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 263 سه شنبه 08 دی 1394 نظرات (0)

پانصدمین بازی لیونل مسی برای بارسلونا از عناوین مهم روزنامه های ورزشی اسپانیا است.

 

  فردا (چهارشنبه) هفته هفدهم لالیگا آغاز می شود و مسی برای بارسلونا برابر رئال بتیس پانصدمین بازی‌اش را انجام می دهد.


 

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به استبان گرانرو اختصاص دارد. هافبک پیشین رئال مادرید درباره ژوزه مورینیو گفت: مورینیو به رئال مادرید باز خواهد گشت و سرمربی خوبی برای این تیم خواهد شد. او همچنین سخنان پیکه درباره رئال مادرید را نوعی بی احترامی عنوان کرد. بازیکن اسپانیایی فردا برابر تیم پیشین خود به میدان خواهد رفت. او در این باره گفت: رئال در شرایط خوبی قرار ندارد و باید از این فرصت استفاده کنیم.

رد فرجام خواهی رئال مادرید توسط دادگاه اداری ورزش اسپانیا از عناوین این نشریه است. رئال به خاطر استفاده از چریشف محروم در کوپا دل ری از این بازی ها حذف شد.

این روزنامه به فسخ قرارداد سرخی گواردیولا اشاره دارد. بارسلونا قرارداد بازیکن جدیدش را به خاطر توهین او به باشگاه، فسخ کرد. گواردیولا قرار بود در تیم B آبی اناری ها به میدان برود.

بررسی وضعیت میشاییل شوماخر از عناوین این نشریه است. اتومیبلران آلمانی دو سال است که در کما به سر می برد.

در تیتری دیگر، این روزنامه به عملکرد مسوت اوزیل در لیگ برتر انگلیس اشاره کرده است. هافبک آرسنال بیشترین پاس گل را در این لیگ داده است.

 

موندودپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به لیونل مسی اختصاص دارد. مهاجم بارسلونا فردا پانصدمین بازی اش را برای این تیم انجام می دهد. بازیکن آرژانتینی یکی از مهمترین و تاثیر گذارترین بازیکنان تاریخ باشگاه محسوب می شود. مسی 26 جام را به همراه این تیم بالای سر برده ، 424 گل زده و در لیگ قهرمانان اروپا چهار بار قهرمان شده است.

سخنان جوزپ ماریا بارتومئو از عناوین این نشریه است. رییس باشگاه بارسلونا گفت: همه چیز با عکس سه مهاجم آبی اناری ها که لبخند بر لب داشتند، شروع شد.

تساوی بدون گل تیم های منچستریونایتد و چلسی در لیگ برتر انگلیس از عناوین این روزنامه است.

سخنان میشل پلاتینی از عناوین این نشریه است. رییس محروم شده یوفا گفت: در فیفا از یوفا متنفر هستند.

 

آس

تیتر نخست این روزنامه به رد فرجام خواهی رئال مادرید توسط دادگاه اداری ورزش اسپانیا اختصاص دارد.

نبود سرخیو راموس در بازی فردا رئال مادرید برابر رئال سوسیداد از عناوین این نشریه است. مدافع مادرید خود را برای دیدار برابر والنسیا آماده می کند.

این نشریه به رائول گونسالس اشاره دارد. مهاجم پیشین رئال مادرید به عنوان سفیر لالیگا در آمریکا معرفی و انتخاب شد. او گفت: اکنون خودم را به عنوان سرمربی یا ریییس رئال مادرید نمی‌بینم. شاید روزی این اتفاق بیفتد اما الان نه.

 

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94