loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 205 چهارشنبه 09 دی 1394 نظرات (0)

سرمربی آرسنال به تمجید از بهترین بازیکن این روزهای تیمش پرداخت و او را با دنیس برکمپ مقایسه کرد.


 

به نفل از ساکرنت، عملکرد خوب مسوت اوزیل در آرسنال همچنان ادامه دارد. این بازیکن آلمانی به تیمش کمک کرد تا شکست سنگین برابر ساوتهمپتون را به دست فراموشی بسپارد و با نتیجه 2 بر صفر بورنموث را شکست دهد. در این دیدار اوزیل با زدن یک گل و فراهم کردن یک پاس گل، بهترین بازیکن میدان شد.

 

آرسن ونگر با تمجید از اوزیل گفت: او این روزها با دنیس برکمپ قابل مقایسه است. بازی او من را یاد برکمپ می اندازد. ظراف خاصی در بازی اوزیل دیده می شود که آن را دوست دارم. او این موضوع را به همه ثابت کرده است که فقط یک بازیکن با استعداد نیست و می تواند مثل همه، سخت تمرین و تلاش کند و بهتر شود. تفاوتی که اوزیل با برکمپ دارد این است که برکمپ گلزن‌تر از اوزیل بود. این در حالی است که اوزیل بیشتر از برکمپ پاس گل می دهد.

 

سرمربی تیم صدرنشین در ادامه گفت: در مجموع اوزیل فوق العاده است. بازیکنان زیادی مثل او ندیدم. کارهای فوق العاده ای با توپ انجام می دهد و برای من فوق العاده است. همیشه از او حمایت کردم. حتی زمانی که خیلی ها از اوزیل انتقاد می کردند، من از او حمایت کردم زیرا می دانستم چه بازیکن باارزشی است.

 

پتر چک هم با بسته نگه داشتن دروازه‌اش به رکورد 170 بازی بدون گل خورده رسید که یک رکورد است.

 

ونگر در پایان با تمجید از چک نیز گفت: می توانم بگویم که چک هم مثل دیوید سیمن است. او دروازه‌بان فوق العاده ای برای ما محسوب می شود و با حضور او درخط دفاع بهتر شده ایم چرا که او هماهنگی خوبی با مدافعان دیگر دارد.

 

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94