loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 357 چهارشنبه 09 دی 1394 نظرات (0)

لیونل مسی پانصدمین بازی‌اش را فردا برای بارسلونا انجام می‌دهد.


 

  به نقل از موندودپورتیوو، فردا شب (چهارشنبه) بارسلونا در هفته‌ هفدهم لالیگا به مصاف رئال بتیس می‌رود و مسی می‌تواند با حضور در این مسابقه پانصدمین بازی‌اش در بارسلونا را به ثبت برساند.

 

مهاجم آرژانتینی در کنار ژاوی هرناندس، کارلس پویول، آندرس اینیستا، میگلی و ویکتور آلوس قرار خواهد گرفت. تفاوت مسی با این بازیکنان رسیدن به همه عناوین ممکن است. او تاکنون 424 گل برای تیمش به ثمر رسانده، برنده چهار توپ طلا شده و در بازی‌های فینال 24 گل به ثمر رسانده است. مسی به همراه اینیستا فاتح 26 جام شده‌اند (چهار لیگ قهرمانان اروپا، هفت لالیگا، سه جا‌م جها‌نی باشگاه‌ها، سه کوپا دل ری، سه سوپر کاپ اروپا و شش سوپر کاپ اسپانیا).

 

همچنین لئو، برترین گلزن تاریخ بارسلونا است و بیشترین بازی را به عنوان یک بازیکن خارجی برای آبی‌ اناری‌ها انجام داده است. او با 73 گل در یک فصل (12 – 2011) بیشتر گل را در این مدت به ثمر رسانده. مسی همچنین برابر ر‌ئال‌ ماد‌رید 21 بار گلزنی کرده که تاکنون هیچ بازیکنی از بارسلونا به این رکورد نرسیده است. او سه بار برنده جایزه پیچیچی و کفش طلا شده است.

 

مسی با پانصدمین بازی رسمی‌اش می‌تواند سال موفقیت آمیزش به همراه بارسلونا که منجر به فتح پنج جام شد را با ثبت رکورد دیگری به پایان برساند.

 

ایسنا‌

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94