loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 275 چهارشنبه 09 دی 1394 نظرات (0)

ستاره برزیلی سابق رئال مادرید خیلی سریع به سخنان کاپلو واکنش نشان داد و تاکید کرد که انتخاب این مربی ایتالیایی در سال 2006 به عنوان سرمربی رئال اشتباه بود چرا که دوران او به پایان رسیده بود.


 

  به نقل از روزنامه سائوپائولو، فابیو کاپلو، سرمربی سابق رئال مادرید در گفت و گویی که با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا داشت به انتقاد از رونالدو ستاره برزیلی سابق رئال پرداخته بود و او را الگویی مناسب برای دیگر بازیکنان ندانسته بود.

 

رونالدو که روزهای خوبی را با رئال مادرید پشت سر گذاشت خیلی سریع به سخنان کاپلو واکنش نشان داد و گفت: کاپلو مربی بزرگی بود اما در دهه 90. او زمانی در سال 2006-2007 به عنوان سرمربی رئال مادرید انتخاب شد که دیگر دوران او به پایان رسیده بود و به همین خاطر هم نمی‌توانست بازیکنان را به خوبی تحریک و توجیه کند.

 

او ادامه داد: بعد از سال 2007 کاپلو در هر تیمی که مربیگری کرد نتوانست نتایج خوبی به دست آورد و این کاملا طبیعی بود چرا که دوران او به پایان رسیده است و دیگر چیزی برای ارائه دادن ندارد.

 

کاپلو بعد از جدایی از تیم ملی فوتبال روسیه هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است. او یکی از گزینه های جانشینی رودی گارسیا در رم است، البته این شانس را هم دارد که بعد از یورو 2016 هدایت تیم ملی ایتالیا را بر عهده گیرد.

 

 ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94