loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 370 پنجشنبه 10 دی 1394 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا معتقد است که رونالدو با وجود گل نکردن پنالتی، مسئولیت آن را برعهده گرفت و از تیمش حمایت کرد.

به نقل از آس، رئال مادرید امشب(چهارشنبه) در هفته هفدهم لالیگا با نتیجه سه بر یک رئال سوسیداد را شکست داد. گل های تیم مادریدی را کریستیانو رونالدو(دوبار) و لوکاس واسکس به ثمر رساندند و تک گل سوسیداد را بروما وارد دروازه میزبان کرد.

رافائل بنیتس در نشست خبری پس از بازی گفت: رئال ده دقیقه آخر بازی را به کنترل خود درآورد. موقعیت‌هایی داشتیم اما بازیکنان دقت لازم را در ضربه نهایی نداشتند. علمکرد شاگردانم خیلی خوب بود و تنها می توانم به آنان تبریک بگویم. این موضوع باعث می شود به آینده امیدوار باشیم.

سرمربی رئال مادرید در ادامه اظهار کرد: به کریستیانو رونالدو و دیگر بازیکنان به علت متحد بودن تبریک می گویم. رونالدو پس از گل نکردن پنالتی اش مسئولیت آن را بر عهده گرفت و از تیم حمایت کرد.

بنیتس درباره بازی تیم گفت: در نیمه نخست تیم برتر بودیم و می توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. مالکیت توپ با ما بود اما در نیمه دوم کمتر شد. سعی داشتیم بازیکنان نزدیک به هم بازی کنند و می خواستیم از سرعت استفاده کنیم.

هنگام تعویض خامس رودریگس سوت‌های اعتراض‌آمیز شنیده شد. سرمربی اسپانیایی در این رابطه اظهار کرد: مسئولیت من بهره بردن از بازیکنان نیمکت‌نشین تا بیشترین حد ممکن است. همه تلاش خود را می کنند و باید از نیروی تازه نفس استفاده کرد.

سرمربی رئال درباره هدف تیم در سال جدید گفت: زمانی که پیروز می شویم خوشحال هستیم. به دنبال کسب پیروزی‌های بیشتر و فتح عناوین هستیم. در مسیر خوبی قرار داریم.

بنیتس در نشست خبری پیش از بازی گفته بود که کمپینی علیه او وجود دارد. او در این ارتباط اظهار کرد: هر کسی عقاید خاص خودش را دارد. عقاید و نظرات من منطبق با باشگاه است و نه روزنامه نگاران.

سرمربی رئال مادرید درباره نیمکت‌نشینی خسه و ایسکو، گفت: 24 بازیکن در اختیار داریم و تنها 11 بازیکن می توانند در ترکیب اصلی حضور داشته باشند. دلیل نیمکت‌نشینی این دو بازیکن نیز همین محدودیت است.

 

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94