loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 191 یکشنبه 13 دی 1394 نظرات (0)

سرمربی بوروسیا دورتموند از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر وستهام خشمگین است و آنها انتقاد کرد.

 

به نقل از سایت SPORT360، لیورپول در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس در خانه وستهام به میدان رفت و با دو گل تن به شکست داد تا نشان دهد با یورگن کلوپ نوسان زیادی دارد.

 

قرمزپوشان آنفیلد امیدوار بودند با پیروزی در این دیدار اختلاف‌شان را با صدر جدول رده بندی کاهش دهند و ثابت کنند که می توانند برای کسب عنوان قهرمانی بجنگند. آنها اما با شکستی که در رویارویی با وستهام تجربه کردند، نشان دادند اوضاع خوبی نداشته و شانسی برای کسب عنوان قهرمانی و حتی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ندارند.

 

کلوپ در نشست خبری بعد از این بازی اظهار کرد: در حال حاضر فقط عصبانی هستم. از اینکه به راحتی فرصت هایمان را از دست می دهیم، بسیار خشمگین هستم. حریفان به راحتی از موقعیت‌های گلزنی‌شان استفاده می کنند و دروازه ما را باز می کنند. این در حالی است که بازیکنان لیورپول به راحتی فرصت ها را از دست می دهند و نشان دادند که در شرایط سخت، کارایی لازم را ندارند.

 

او ادامه داد: همه ما مسئول چنین شکست تلخی هستیم. باید عملکردمان را بهتر کنیم و اجازه ندهیم که دروازه‌مان به این راحتی باز شود. تیمی که می خواهد پیروز شود، باید قدر موقعیت هایش را بدانند. متاسفانه فرصت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد می کنیم اما به راحتی آنها را از دست می دهیم.

 

لیورپول قبل از دیدار برابر وستهام توانسته بود دو پیروزی ارزشمند را به دست آورد و خود را تا حدودی به صدر جدول رده بندی نزدیک کند اما با این شکست، دوباره اختلاف شاگردان کلوپ با صدر زیاد شد و این نمی تواند خبر خوبی برای هواداران این تیم باشد.

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94