loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 193 دوشنبه 14 دی 1394 نظرات (0)

سرمربی رئال مادرید تساوی برابر والنسیا را ناامید کننده توصیف کرد اما عملکرد شاگردانش را ستود.

 

به نقل از EFE، رئال مادرید در حساس ترین بازی هفته هجدهم لالیگا در مستایا به مصاف والنسیا رفت که این دیدار در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

 

رئال اگر در این دیدار به پیروزی می رسید، می توانست موقتا با یک بازی بیشتر و تفاضل گل بهتر نسبت به بارسلونا در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار بگیرد و اختلافش را با اتلتیکو مادرید صدرنشین، به دو امتیاز کاهش دهد. با این تساوی اما رئال با 37 امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی باقی ماند تا با صدر جدول چهار امتیاز اختلاف داشته باشد.

 

رافائل بنیتس در نشست خبری بعد از بازی گفت: بدون شک، تساوی نتیجه ناامید کننده‌ای برای ما بود و به هیچ وجه از آن راضی نیستم. برای پیروزی به میدان آمده بودیم و تنها به کسب سه امتیاز فکر می کردیم. متاسفانه نتوانستیم پیروز بازی شویم. البته باید بگویم از عملکرد بازیکنان راضی هستم. آنها بازی خوبی به نمایش گذاشتند و هر آنچه را که در توان داشتند، برای کسب پیروزی انجام دادند.

 

سرمربی رئال مادرید ادامه داد: برای رسیدن به پیروزی، هر کاری لازم بود انجام دادیم. حتی با وجود اخراج متئو کواچیچ هم تیم برتر بازی بودیم و عملکرد خوبی داشتیم. این یک واقعیت است که بازیکنان رئال مادرید بازی خوبی به نمایش گذاشتند اما نتیجه، خوب نبود. در نیمه نخست، بیشتر از 30 دقیقه توپ و میدان را در اختیار داشتیم و تیم برتر میدان بودیم. در نیمه دوم هم بهتر بازی کردیم.

 

رئال مادرید در فصل جاری با هدایت رافائل بنیتس عملکرد خوبی نداشته است و خبرهای زیادی هم درباره اخراج این مربی به گوش می رسد. بنیتس درباره آینده‌اش در رئال نیز گفت: شما خبرنگارها هر باری که من را می‌بینید، چنین سوالی را می پرسید و به نظر می رسد که علاقه بسیار زیادی به اخراجم دارید اما نمی توانم چیزی را که شما به آن علاقه دارید، بر زبان آورم.

 

بنیتس درباره مشکلات رئال مادرید در ادامه افزود: رئال مادرید مشکلات زیادی دارد و باید در نیم فصل دوم آنها را حل کند. هنوز ناهماهنگی در تیم وجود دارد. البته باید این را هم بگویم که بعضی از نکات مثبت هم در رئال وجود دارد. به عنوان مثال ما در دیدار برابر والنسیا با تمرکز بسیار بالایی بازی کردیم و حتی 10 نفره شدن هم باعث نشد تا شیرازه تیم از هم بپاشد.

 

کریم بنزما در دیدار برابر والنسیا عملکرد خوبی از خود نشان داد با این حال رافائل بنیتس او را از بازی تعویض کرد. سرمربی رئال درباره تعویض این بازیکن هم گفت: بنزما از ناحیه مچ پا کمی احساس درد می کرد. او در دیدار برابر والنسیا، هم در کارهای دفاعی و هم در خط حمله پرتلاش ظاهر شد. به خاطر حفظ سلامتش، او را تعویض کردم. می خواستم با بازی دادن به واسکس، سرعت بازی را افزایش دهم. اگر کمی دقت می کردیم، می توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم.

 

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94