loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 249 جمعه 18 دی 1394 نظرات (0)

 

 کت و پالتو زنانه برای روزهای سرد زمستان یک لباس کاربردی و مناسب است. کت یا پالتو را می‌توان براحتی بر روی مانتو پوشید و یا می‎توان همان را با یک لباس گرم دیگری که زیر کت پوشیده می‎شود، تکمیل کرد. کت‌های زنانه هم مثل کت‌ها و پالتوهای مردانه انواع مختلف و مدل‌های متفاوت و متنوعی دارند. در اینجا به چند نمونه از کت‌ها و پالتوهای زنانه اشاره می‎کنیم.

 

کت‌های تا روی کمر

 وقتی دنبال لباسی هستید که تا روی کمرتان برسد، حتماً به کت‌های بلند خلبانی برمی‌خورید. این نوع کت‌ها به داشتن یقه‌های بزرگ و پهن معروف هستند که در جنس جیر، نخی، چرمی، پوست گوسفند و جنس‌های دیگر عرضه می‌شوند. کت‌های خلبانی خز مصنوعی امسال بسیار مد شده است زیرا به هر لباسی می‌آید. می‌توانید کت‌های خلبانی را با دامن، پیراهن کوتاه، جین، شلوارک، شلوار و حتی پیراهن بلند بپوشید. پوشیدن کت‌های خلبانی کوتاه و دارای سایز مناسب روی دامن‌های بلند و آبشاری و پیراهن‌ها بسیار زیباست. در جستجوی خود بین کت‌های زنانه، حتماً با کت‌های شنلی روبرو خواهید شد.


کت زنانه بنفش


کت‌های بلند

بارانی‌هایی با استایل بارانی‌های ارتشی چندان شیک نیست اما از شما در برابر کاهش دما و بارندگی محافظت می‌کند. آن را با یک کمربند باکلاس و یک جفت بوت رنگی بپوشید تا مانند مدل‌ها شوید. قبلاً زنان رنگ‌های تیره‌تر می‌پوشیدند اما امروزه هرچه رنگ شادتر باشد بهتر است.  می‌توانید نگاهی به بارانی‌های مک نیز بیندازید زیرا در طرح‌ها و مدل‌های مختلف عرضه می‌شوند. بارانی‌های لایه‌دار، دارای جزئیات، سگک‌های کلاسیک کمربند، آستین‌های پفی و غیره را بررسی کنید. اگر می‌خواهید ظاهری کاملاً رسمی داشته باشید، کت‌های دارای دو ردیف دکمه که طرح‌ها و رنگ‌های مختلف دارند انتخاب کنید.
قبل از اینکه برای خرید لباس‌های زمستانی مد روز اقدام کنید، توجه داشته باشید که همه لباس‌های عرضه‌شده در رویدادهای مد، مناسب شما نیستند. بنابراین، حتی اگر فهرست بهترین طرح‌ها و مدل‌های کت‌های زمستانی را در اختیار داشته باشد، درنهایت باید مدلی را خریداری کنید که به شما می‌آید. کت‌هایی را انتخاب کنید که اندازه بازوها و شانه‌های‎تان باشند. پارچه‌ای که انتخاب‌ شده باید شما را گرم نگه دارد و مدلی باشد که همیشه در آن راحت باشید. هرگز نباید راحتی خود را فدای مدل کت کنید. تا زمانی که در لباسی راحت نباشید، هیچ وقت شیک نیستید. بنابراین، در هنگام خرید کت‌های زنانه راحتی و مدل را در کنار هم در نظر بگیرید.

 

 

modeonline.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94