loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 285 یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
فوتبالیست مشهور همراه 7 بازیگر در پارتی شبانه دستگیر شد!

 

فوتبالیست مشهور تیم پرطرفدار پایتخت به همراه 7 بازیگر و یک خواننده در یک پارتی شبانه مختلط حضور داشته که دستگیر و با قید وثیقه آزاد شدند.

فوتبالیست مشهور در پارتی شبانه:

شب جمعه هفته گذشته در باغی 40 هزار متری در منطقه سعادت آباد 7 بازیگر معروف سینما به همراه یک خواننده و یک فوتبالیست تیم پرطرفدار پایتخت در یک پارتی شبانه مختلط دستگیر شده‌اند و از محلی که در آن حضور داشتند، 80 بطری مشروبات الکلی کشف شده است.

همسایه ها پس از سر و صدای زیاد این میهمانی، در تماس با پلیس 110 آنان را در جریان قرار دادند و ماموران نیز وقتی در مراجعه به این باغ خود را در برابر پارتی پر از مشروبات الکلی و مواد مخدر دیدند همه شرکت کنندگان را که بیشترشان به خاطر مصرف مشروبات الکلی و انواع مواد مخدر کوکائین، اسید و ماری جوانا در شرایط عادی ای نبودند بازداشت کردند.

همه این متهمان سرشناس با سپردن وثیقه آزاد هستند تا پس از بررسی پرونده شان از سوی بازپرس ویژه دادسرای ارشاد و صدور کیفرخواست در مجتمع ویژه ارشاد محاکمه شوند.

در بین بازیگران 4 نفر زن و 3 نفر مرد بوده اند و عجیب اینکه 3 زن بازیگر با همسرانشان در این پارتی شبانه حضور داشتند. اسامی بازداشت شدگان در این پارتی بدین شرح است: الف.ح بازیگر مرد، ن.خ بازیگر زن ، ک.د بازیگر مرد، م.الف بازیگر زن، ح.ن بازیگر مرد، آ.ج بازیگر زن، س.ق بازیگر زن، الف.ع خواننده و م.م فوتبالیست تیم مطرح پایتخت.



seemorgh.com
منبع:jamnews.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94