loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 243 یکشنبه 20 دی 1394 نظرات (0)

رییس باشگاه بارسلونا به کار بردن برخی از کلمات از جانب بازیکنانش را نادرست عنوان کرد.

 

به نقل از آس، جوزپ ماریا بارتومئو پس از پیروزی بارسلونا با چهار گل برابر گرانادا اظهار کرد: از بازی امروز خوشحالم. از نتیجه‌ و کسب سه امتیاز هم خرسندم. همچنین از عملکرد بازیکنان لذت بردم که نشان از سال خوب پیش‌رو است.

 

رییس باشگاه بارسلونا درباره اتفاقات دیدار تیم‌های بارسلونا و اسپانیول در کوپا دل ری هم گفت: در این بازی که داربی نیز محسوب می‌شد، درگیری‌هایی به وجود آمد و بازی برگشت باقی‌ مانده است اما اینجا سعی کردند فو‌تبا‌ل بازی کنند. بازیکنان بازی می‌کنند و کار خود را به خوبی انجام می‌دهند در کوپا دل ری همچون دیشب تنش زیاد بود.

 

بارتومئو درباره محرومیت لوییس سوارس گفت: به عملکرد داوران احترام می گذارم. قضاوت برای آنها سخت است. گاهی اوقات در همه جا نمی‌توانند حضور داشته باشند. فکر می‌کنم این سیستم مشکل دارد و باید روی آن تحقیق و بررسی انجام شود.

 

کار داوران خیلی سخت است ولی گاهی اوقات برخی اتفاقات را چون نمی‌بینند، آن بازیکن را جریمه نمی‌کنند. به طور مثال چطور متوجه خطا روی لیونل مسی نشد؟ برای همین می‌خواهیم بازیکنی که کار اشتباهی انجام می‌دهد جریمه شود.

 

جرارد پیکه و دنی آلوس با منتشر کردن سخنانی در شبکه‌های اجتماعی، جنجال آفرین شده‌اند. رییس آبی‌ اناری‌ها گفت: مساله شبکه‌های اجتماعی از مدت ها پیش وجود داشته است. آنها در اینجا می‌توانند آزادانه سخن بگویند. در‌ رابطه با آلوس، او در توییتر حرف‌هایی زده و نظرش را درباره موضوعی بیان کرده است اما از دو کلمه استفاده کرد که ما آن را دوست نداریم چون شایسته نیست. از سخنان بازیکنان بارسلونا در شبکه‌های اجتماعی دفاع می‌کنم اما باید توجه داشت باشگاه مهم‌تر‌ از همه چیز است و باید به آن احترام گذاشت. در‌ رابطه با پیکه یا دنی، هرچه دوست دارند بگویند اما به کار بردن برخی کلمات باعث می‌شود در مرکز توجه قرار بگیرید که مناسب نیست.

 

مراسم توپ طلا فردا (دوشنبه) در زوریخ برگزار می‌شود و بازیکنان و سرمربی تیم در میان نامزدهای نهایی هستند. بارتومئو در این‌باره گفت: مسی همچون نیمار و کریستیانو رونالدو، نامزد توپ هستند. فکر می‌کنم لئو برنده آن خواهد شد چون او یکی از اساسی‌ترین بازیکنان در موفقیت‌های کسب شده سال گذشته بارسلونا بود. بهترین باشگاه جهان بودیم چون تمام جام‌های ممکن را فتح کردیم. بازیکنانی که نامزد کسب جایزه هستند به این مراسم خواهند رفت.

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94