loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 265 جمعه 25 دی 1394 نظرات (0)

سرمربی اتلتیکومادرید از نحوه بازی جکسون مارتینس راضی است.

 

 

به نقل از آس، دیشب (چهارشنبه) اتلتیکومادرید در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری با سه گل رایو وایکانو شکست داد و با توجه به دیدار رفت (یک بر یک) به مرحله بعد صعود کرد. گل‌های قرمز و سفید پوشان را آنخل کورئا و آنتوان گریزمان ( دو بار) به ثمر رساندند.

 

دیگو سیمئونه در نشست خبری پس از بازی گفت: در 20 دقیقه ابتدایی بازی رایو توپ را در اختیار داشت. تیم را به 2 – 4 – 4 تغییر دادیم و وضعیت بهتر شد و به موقعیت‌هایی دست پیدا کردیم. در نیمه دوم اتلتیکو قوی‌تر ظاهر شد.

 

امروز بعد از ظهر قر‌عه‌کشی مرحله چهارم نهایی برگزار می‌شود. سرمربی اتلتیکومادرید در این باره، اظها‌ر کرد: در مرحله یک چهارم نهایی قرار داریم و تیم‌های حاضر در این مرحله توانایی حضور در نیمه نهایی را دارند. در این جام شاهد مسابقه‌های جذاب و زیبایی هستیم و با هر تیمی که روبرو شویم کار برایمان دشوار خواهد بود.

 

او درباره تفاوت اتلتیکو با دیگر تیم‌ها، اظها‌ر کرد: تفاوت ما با دیگر تیم‌ها این است که با 18 بازیکن در این ر‌قا‌بت‌ها حاضر هستیم. بازیکنان ذخیره تیم اهمیت زیادی دارند. ر‌قا‌بتی که در میان بازیکنان وجود دارد باشگاه را قدرتمند می‌کند.

 

اتلتیکومادرید دیروز به علت تخلف در جذب بازیکنان زیر 18 سال توسط فیفا محروم شد. بر این اساس در تابستان 2016 و زمستان 2017 نمی‌تواند بازیکنی قرارداد امضا کند.

 

سیمئونه در این رابطه گفت: هنوز در این باره باشگاه صحبت نکرده‌ام با من تماس گرفته و این موضوع را برای تیم توضیح دادند. می دانم که باشگاه درخواست تجدید نظر رای را خواهد داد.

 

سرمربی اتلتیکومادرید درباره جکسون مارتینس، گفت: او در زمین تلاش زیادی می‌کند و از دیگر مهاجمان حمایت می‌کند و در پرس به خوبی عمل می‌کند. من بازی او را خیلی دوست دارم و به زودی به گل خواهد رسید.

 

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94