loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 235 پنجشنبه 08 بهمن 1394 نظرات (0)

هواداران بارسلونا با تکرار شعار "Neymar quédate" از ستاره برزیلی خود خواستند که به پیشنهاد رئال جواب منفی دهد و در نوکمپ باقی بماند.

 

http://media.isna.ir/content/1451801123356_Etoo-Neymar-will-be-best-player-in-the-world-after-Lional-2015-images.jpg/4

به نقل از یورو اسپورت، در چند روز اخیر خبرهای زیادی درباره جدایی نیمار از آبی اناریها به گوش رسیده است. رسانه های اسپانیایی نوشته اند که باشگاه رئال مادرید حاضر است که رقم فسخ قرارداد نیمار که 190 میلیون یوور است را پرداخت کند و این بازیکن برزیلی را جذب کند.

 

خبر احتمال جدایی نیمار از بارسلونا، هواداران این تیم را نگران کرده است. آنها اصلا دوست ندارند که این ستاره برزیلی تیم محبوب آنها را ترک کند و از او خواستند که در بارسلونا باقی بماند.

 

هواداران بارسلونا تنها 5 دقیقه از شروع بازی این تیم برابر اتلتیکو بیلبائو نگذشته بود که با به صدا درآوردن نام نیمار از او خواستند که به رئال مادرید نرود و در نوکمپ باقی بماند. آنها به صورت هماهنگ شعار "Neymar quédate" که به معنای "نیمار بمان" را تکرار کردند تا نشان دهند که به این بازیکن برزیلی علاقه زیادی دارند.

 

هر چند خود نیمار بارها تاکید کرده که دوست دارد در بارسلونا بماند اما نارضایتی پدر او از یک طرف و تمدید نکردن قراردادش از طرف دیگر باعث شده تا خبرهای زیادی درباره جدایی این ستاره بزرگ از بارسلونا به گوش رسد.

 

آبی اناریها در دیدار برگشت جام حذفی اسپانیا موفق شدند که با نتیجه سه بر یک برابر اتلتیکو بیلبائو به پیروزی برسند و به دور بعد راه پیدا کنند.

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94