loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 173 دوشنبه 12 بهمن 1394 نظرات (0)

سرمربی صربستانی میلان تیمش را شایسته پیروزی در داربی بزرگ میلان دانست و تاکید کرد عدالت فوتبالی اجرا شده است.

 

http://media.isna.ir/content/1454308424539_sinica.jpg/4

به نقل از مدیاست، میلان در حساس ترین بازی هفته بیست و دوم سری A پیروزی ارزشمندی را به دست آورد و موفق شد برابر رقیب سنتی خود با سه گل به پیروزی برسد تا نشان دهد با سینیشا میهایلوویچ به روزهای اوج نزدیک می شود.

 

میهایلوویچ در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و گفت: شایسته این پیروزی ارزشمند بودیم. بازی بهتری را نسبت به حریف به نمایش گذاشتیم و بر این باور هستم که عدالت اجرا شد و تیمی که شایسته پیروزی بود، توانست سه امتیاز را به دست آورد.

 

او ادامه داد: از اشتباهات بازیکنان اینتر نهایت استفاده را بردیم و به آنچه که می خواستیم، دست یافتیم. می توانستیم گل های بیشتری هم به ثمر برسانیم اما این نتیجه هم بسیار خوب است و خوشحالیم که در این بازی بزرگ به پیروزی رسیدیم.

 

سرمربی صربستانی میلان در پایان سخنانش گفت: رییس باشگاه در ورزشگاه حضور داشت و شاهد درخشش بازیکنان خود بود. همه ما خوشحالیم که در این بازی بزرگ به پیروزی رسیدیم. اکنون دیگر باید این بازی را فراموش کنیم و به دیدار حساس برابر پالرمو فکر کنیم. امیدوارم که نتایج خوب میلان ادامه داشته باشد و بتوانیم در دیدارهای آینده هم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم.

 

میلان با این پیروزی، 36 امتیازی شد و در رده ششم جدول رده بندی باقی ماند تا همچنان با تیم صدرنشین ناپولی 14 امتیاز اختلاف داشته باشد.

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94