loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 383 دوشنبه 12 بهمن 1394 نظرات (0)

مهاجم ر‌ئال‌ ماد‌رید معتقد است تیمش پیش فصل خوبی را پشت سر نگذاشته است.

 

http://media.isna.ir/content/1454308432885_1454276067_488707_1454276249_noticia_grande.jpg/4

به نقل از آس، ر‌ئال‌ ماد‌رید یکشنبه شب و در هفته‌ بیست و دوم لالیگا با نتیجه‌ پرگل 6 بر صفر اسپانیول را شکست داد. کریستیانو رونالدو هت تریک کرد و کریم بنزما، خامس رودریگس و اسکار دوراته (گل به خودی)، دیگر گل‌های مادرید را به ثمر رساندند.

 

رونالدو پس از بازی گفت: تیم خیلی خوب کار می‌کند و در سه هفته‌ اخیر، نمود بیشتری پیدا کرده است. نتایج را در زمین می‌بینید. مقابل اسپانیول خوب بازی کردیم و پیروز شدیم. تیم زمانی که فاصله‌اش را با حریف زیاد می‌کند، با خیال راحت به کارش ادامه می‌دهد. برابر رئال بتیس، شوک سنگینی به ما وارد شد که نتوانستیم به پیروزی برسیم.

 

مهاجم ر‌ئال‌ ماد‌رید درباره تغییرات در ر‌ئال‌ ماد‌رید پس از حضور زین الدین زیدان نیز اظها‌ر کرد: من و کل تیم نیاز داریم تا بیشتر کار کنیم. اکنون ذهن مثبتی داریم. پیش فصل خوبی نداشتیم. سفرها زیاد بود. زیزو با ایده متفاوتی وارد تیم شد و از این به بعد نیز باید همین‌گونه عمل کرد.

 

بازیکن پرتغالی که از گلزنی‌هایش خوشحال است، درباره ادامه رقابت در لالیگا هم اظهار کرد: نباید به بارسلونا و اتلتیکومادرید فکر کرد. آنها خوب بازی می‌کنند. باید بیشتر کار کنیم چون بازی‌های زیادی از لیگ باقی‌ مانده است. کمی عقب هستیم اما باید تا پایان منتظر ماند. هیچ یک از حریفان، آسان نیستند و به نظر من بازی راحتی وجود ندارد.

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94