loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 285 شنبه 17 بهمن 1394 نظرات (0)

سرمربی منچستریونایتد بر این باور است که پیروزی برابر چلسی می تواند شانس این تیم را برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ جزیره بالا ببرد.

http://media.isna.ir/content/1440395670644_url.jpg/4

 

به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، در حساس ترین و جذاب ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس، فردا (یکشنبه) دو تیم منچستریونایتد و چلسی به مصاف هم خواهند رفت.

 

این دیدار در استمفوردبریج برگزار می شود و پیروزی در آن برای هر دو تیم بسیار حیاتی است. لوییس فان خال در مورد این پیکار دشوار گفت: خوشبختانه اکنون از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار داریم. در دیدار قبلی موفق شدیم با سه گل به پیروزی برسیم و این نشان می دهد شرایط تیم ما خوب است. قبل از هر چیز باید بگویم پیروز شدن برابر چلسی سخت است اما اگر بتوانیم این تیم را شکست دهیم، مرحله جدیدی را آغاز می‌کنیم و این شانس را داریم که قهرمانی را به دست آوریم.

 

او ادامه داد: برای پیروز شدن در این دیدار خواهیم جنگید. هنوز هیچ تیمی نتوانسته عنوان قهرمانی در فصل جاری لیگ جزیره را برای خود نهایی کند. بنابراین احتمال دارد منچستریونایتد هم توانایی قهرمان شدن را داشته باشد.

 

سرمربی پیشین بایرن مونیخ و بارسلونا در پایان سخنانش گفت: احساس خوبی قبل از دیدار حساس برابر چلسی دارم و بر این باورم که می توانیم پیروز شویم. بدون شک حریف سختی برای چلسی خواهیم بود. متاسفانه در فصل جاری بازیکنان آسیب دیده زیادی داشتیم. در حال حاضر کمی شرایط بهتر شده است و چند بازیکن آماده بازی شدند. نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا مثل آغاز فصل، عملکرد خوبی از خود نشان دهیم. حتما به خاطر دارید که ما در ابتدا صدرنشین بودیم.

 

منچستر یونایتد با 40 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفته است و با صدر جدول 10 امتیاز فاصله دارد.

ایسنا

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94