loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 219 پنجشنبه 29 بهمن 1394 نظرات (0)

روبرت لواندوفسکی تمایل دارد تا در بایرن مونیخ بماند و فصل بعد زیر نظر کارلو آنچلوتی دوران فوتبالش را در این تیم ادامه دهد.

http://media.isna.ir/content/untitled-236.JPG/4

 

به گزارش ایسنا و به نقل از بیلد، عملکرد درخشان روبرت لواندفوسکی در بایرن مونیخ باعث شده تیم های زیادی نسبت به جذب این بازیکن ابراز تمایل کنند. در این بین این بازیکن لهستانی که با پیشنهاد رئال مادرید برای پیوستن به این تیم روبرو شده است، می خواهد در بایرن مونیخ بماند.

 

لواندوفسکی در سال 2014 به عنوان بازیکن آزاد بعد از جدایی از بوروسیا دورتموند به بایرن مونیخ پیوست ولی در روزهای اخیر زمزمه های زیادی درباره جدایی او از این تیم و پیوستن به رئال مادرید مطرح شده است.

 

لواندوفسکی این فصل در 30 بازی با پیراهن بایرن مونیخ توانسته 31 گل به ثمر برساند. این بازیکن گلزن درباره حضور و جدایی از بایرن مونیخ گفت: می دانم که از تیم های زیادی از خارج از بوندسلیگا پیشنهاد دارم. با این حال ممکن است در بایرن مونیخ بمانم چرا که در این تیم هماهنگی خوبی با بازیکنان دیگر پیدا کردم و فکر می کنم عملکرد خوب من در این تیم به خاطر بازی های خوب بازیکنان کناری من نیز بوده است.

روزنامه بیلد اعلام کرده که لواندوفسکی قرار است گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ لیگ آلمان شود و قرارداد جدیدی با بایرن مونیخ در سال جدید امضا خواهد کرد.

لواندوفسکی در ادامه گفت: می دانم که باشگاه برای دوران بعد از گواردیولا نیز برنامه جدیدی دارد و حفظ بازیکنانی چون بواتنگ و مولر با وجود پیشنهادهای کلانی که از تیم های انگلیسی رسیده بود، نشان می دهد که بایرن می خواهد بازیکنانش را حفظ کند و برنامه خوبی برای ساختن آینده دارد.

بایرن مونیخ باید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هفته آینده در دیداری سخت برابر یوونتوس به میدان خواهد رفت. این دو تیم از حضور مهاجمان خوبی بهره می برند و در حال حاضر در صدر جدول لیگ های ایتالیا و آلمان حضور دارند و قطعا دیداری سخت و نزدیک در انتظار دو تیم خواهد بود.

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94