loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 205 پنجشنبه 29 بهمن 1394 نظرات (0)

سرمربی آبی‌اناری‌ها بعد از پیروزی برابر خیخون به ستایش از عملکرد شاگردانش به ویژه لیونل مسی پرداخت.


1446274397171_1446216241_734378_1446216301_noticia_grande.jpg

 

به گزارش ایسنا و به نقل از EFE، بارسلونا در بازی عقب افتاده خود از هفته شانزدهم لالیگا در ورزشگاه خانگی اسپورتینگ خیخون به میدان رفت و توانست با نتیجه سه بر یک برابر حریف خود با پیروزی برسد. بدین ترتیب بارسلونا اختلاف خود را با مدعیان کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری زیاد کرد و نشان داد از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می آید.

 

در این دیدار لیونل مسی (دو بار) و لوییس سوارس برای آبی اناری ها گلزنی کردند تا آنها با 60 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار بگیرند.

 

لوییس انریکه در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از لیونل مسی و دیگر بازیکنان تیمش پرداخت و گفت: تکیه کردن به مسی در هر دیداری، یک امتیاز برای ما به شمار می آید حتی اگر تیم حریف ضعیف و شانسی برای پیروزی نداشته باشد. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. اجازه فضاسازیی به بازیکنان حریف ندادیم. توپ و میدان را در اختیار داشتیم و در نهایت هم سه امتیاز بازی را کسب کردیم و این بسیار خوشحال کننده است.

 

او ادامه داد: اسپورتینگ خیخون نشان داد در ضدحملات تیم خطرناکی است. آنها یک گل هم به ثمر رساندند تا کار را برای ما سخت کنند اما خوشبختانه مسی خیلی سریع جواب داد و گل سوارس هم باعث شد کار حریف تمام و خیال ما از پیروزی راحت شود. نباید فراموش کنیم خیخون در فصل جاری بازی‌های بسیار خوبی را به نمایش گذاشته است. درست است که این تیم جایگاه خوبی در جدول رده بندی ندارد اما خوب بازی می کند و امیدوارم بتواند در لالیگا باقی بماند و به لیگ پایین تر سقوط نکند.

 

انریکه در پایان سخنانش درباره این سوال که آیا بارسلونا در ضربات پنالتی مشکل دارد نیز پاسخ داد: نه چنین چیزی نیست. پنالتی های زیادی از دست ندادیم اما روی این ضربات هم باید تمرین کرد و با تمرکز بیشتری ضربه زد.

 

بارسلونا با این پیروزی، با 6 امتیاز اختلاف نسبت به اتلتیکو مادرید و هفت امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید در صدر باقی ماند این در حالی است که خیخون با 23 امتیاز در رده شانزدهم جدول رده بندی باقی قرار دارد.

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94