loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 223 پنجشنبه 06 اسفند 1394 نظرات (0)

پیروزی بارسلونا برابر آرسنال از عناوین مهم روزنامه های ورزشی اسپانیا است.

http://media.isna.ir/content/1456305155082_14562738567776.jpg/4

 

به گزارش ایسنا، چهارشنبه شب دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیگیری شد. بارسلونا درامارات آرسنال را شکست داد و یونتووس برابر بایرن مونیخ متوقف شد. امشب دو دیدار دیگر برگزار می شود.

 

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به پل پوگبا اختصاص دارد. زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید خواستار او است.

این نشریه به نتایج و دیدار های لیگ قهرمانان اشاره کرد. بارسلونا دو بر صفر آرسنال را برد. لیونل مسی هردو گل آبی اناری ها را به ثمر رساند. یونتووس دو بر دو در تورین برابر بایرن مونیخ متوقف شد. امشب نیز اتلتیکو مادرید به مصاف آیندهوون می رود. آگوستو بازیکن اتلتیکو به این بازی رسید. در دیگر بازی دیناموکیف میزبان منچسترسیتی است.

 

موندودپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به پیروزی بارسلونا اختصاص دارد. آبی اناری ها بلاخره در زمین آرسنال پیروز شدند. ناکامی مسی در گلزنی برابر پترچک پایان یافت و سی وسومین بازی پیاپی بدون شکست بارسا به ثبت رسید.

نامشخص بودن حضور مارک گسول، بسکتبالیست اسپانیایی به علت جراحی در المپیک ریو از عناوین این نشریه است.

 

آس

تیتر نخست این روزنامه به سخنان شیخ سلمان اختصاص دارد. رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا که نامزد ریاست فیفا است، گفت: باید فوتبال را از پول جدا کرد.

سخنان دیگو پابلو سیمئونه از عناوین این نشریه است. سرمربی اتلتیکو در نشست خبری پیش از بازی گفت: لیگ قهرمانان کوتاه ترین مسیر برای رسیدن به قهرمانی است.

تمام شدن همه بلیت های داربی شهر مادرید از عناوین این روزنامه است. این سومین باری است که سانتیاگو برنابئو به طور کامل پر می شود. پیش از این در دیدار با تیم های بارسلونا و پاری سن ژرمن همه بلیت ها به فروش رفته بود.

 

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94