loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 263 جمعه 07 اسفند 1394 نظرات (0)

تیم‌های مدعی لیورپول، بایر لورکوزن و لاتزیو با برتری برابر حریفان خود، به مرحله بعدی لیگ اروپا صعود کردند.


http://media.isna.ir/content/1457028_w2.jpg/4

  رقابت‌های مرحله حذفی لیگ اروپا با برگزاری چند دیدار در سراسر قاره اروپا پیگیری شد که در یکی از دیدارهای مهم، لیورپول در خانه به دیدار آگسبورگ رفت و موفق شد با برتری یک بر صفر برابر این تیم، راهی مرحله بعدی این رقابت‌ها شود. در این دیدار که در حضور بیش از 40 هزار نفر در ورزشگاه آنفیلد بندر لیورپول برگزار شد، میزبان در دقیقه 5 با پنالتی جمز میلنر توانست با یک گل به برتری برسد و این برتری را تا دقیقه 90 حفظ کند و با توجه به تساوی بدون گل در بازی رفت به مرحله بعدی راه یابد.

 

لاتزیو در خانه میزبان گالاتاسرای بود که در پایان حریف خود را با نتیجه 3 بر یک شکست داد. گل‌های این بازی را مارکو پارولو 59، فلیپه اندرسون 61 و کلوزه 72 برای لاتزیو به ثمر رساندند و تک گل گالاتاسرای را نیز یاسین اوزتکین در دقیقه 62 وارد دروازه تیم ایتالیایی کرد. با توجه به تساوی یک بر یک دو تیم در بازی رفت،‌ در مجموع لاتزیو با نتیجه 4 بر 2 به مرحله بعدی لیگ اروپا صعود کرد تا شاگردان مصطفی دنیزلی از این رقابت‌ها حذف شوند.

 

دیدار برگشت از مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا میان دو تیم آتلتیک بیلبائو و مارسی در ورزشگاه سن مامس برگزار شد که شاگردان ارنستو والورده در نهایت با کسب تساوی خانگی و به لطف پیروزی در دیدار رفت، راهی دور بعد شدند. دیدار این دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا با توجه به برتری 2 بر یک تیم اسپانیایی در بازی رفت، این تیم باشد که به مرحله بعد می‌رود.

لکوموتیو مسکو در خانه میزبان فنرباغچه بود که این بازی در پایان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. در ابتدا لوکوموتیو در دقیقه 45 توسط الکساندر صمدف به گل رسید اما در ادامه ممت توپال در دقیقه 83 بازی را به تساوی کشاند البته تیم ترکیه ای با برتری در بازی رفت توانست راهی مرحله بعدی این رقابت ها شود.

سایر دیدارهای این رقابت ها در ادامه برگزار می‌شود.

 

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94