loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 173 چهارشنبه 19 اسفند 1394 نظرات (0)

ستاره کلمبیایی رئال مادرید نسبت به اعتراض هواداران تیمش واکنش نشان داد.


http://media.isna.ir/content/1455448681682_1455384456_128541_1455384715_album_grande.jpg/4

 

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورتس، خامس رودریگس در فصل جاری عملکرد خوبی از خود نشان نداده است و به همین خاطر با انتقادهای زیادی مواجه شده است. او در دیدار رم بازی خوبی را به نمایش گذاشت و موفق شد یکی از گل های تیمش را به ثمر برساند.

 

هواداران رئال مادرید از عملکرد این بازیکن کلمبیایی راضی نیستند و به همین خاطر با صدای سوت خود اعتراض شان را به عملکرد ستاره خود نشان دادند.

 

رودریگس در واکنش به اعتراض هواداران رئال گفت: حق با هواداران است. آنها دوست دارند بازیکنان تیم محبوب آنها، بهترین بازی را به نمایش بگذارند. در هر حالتی حق با هواداران است. به آنها احترام می گذارم.

 

او ادامه داد: نهایت تلاش خود را به کار می گیرم که همواره بهترین بازی‌هایم را به نمایش بگذارم. گاهی اوقات نمی توانم مفید باشم اما هیچگاه کم کاری نکردم.

 

ستاره کلمبیایی رئال مادرید درباره اضافه شدن کاسیمیرو به ترکیب اصلی رئال مادرید هم گفت: خط میانی رئال در هر حالتی قوی است و بازیکنان بزرگی در آن بازی می کند. چه کاسیمیرو بازی کند و چه تونی کروس و چه هر بازیکن دیگر، قوی هستیم.

 

رودریگس در پایان سخنانش درباره این سوال که آیا رئال این شانس را دارد تا قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد نیز اظهار کرد: یازدهمین قهرمانی ما ممکن است. این توانایی را داریم که جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

 

ستاره کلمبیایی رئال مادرید در فصل نخست حضورش در رئال عملکرد درخشانی از خود نشان داد و از بهترین های رئال بود اما او در فصل جاری افت زیادی کرده است و هم زیدان و هم رافائل بنیتس کمتر از این بازیکن در ترکیب اصلی خود استفاده می کردند.

 

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94