loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 243 جمعه 21 اسفند 1394 نظرات (0)

سرمربی لیورپول پیروزی دو بر صفر تیمش برابر منچستریونایتد را به هو‌اد‌ا‌ران تیم خود تقدیم کرد که در ورزشگاه حمایت بی نظیری از لیورپول انجام دادند.

http://media.isna.ir/content/1445149543876_image.jpg/4

 

  به نقل از اسکای اسپورت، لیورپول در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا موفق شد با دو گل منچستریونایتد را در آنفیلد را شکست دهد. آنها در چهار دیدار قبلی به یونایتد باخته بودند و در این دیدار توانستند بالاخره طلسم باختن به منچستریونایتد را بشکنند و با دو گل به برتری برسند.

 

یورگن کلوپ ، سرمربی لیورپول بعد از پیروزی تیمش در نشست خبری گفت: کاملا بازی در اختیار ما بود و یک نمایش بی نظیری را ارائه دادیم. می‌توانستیم در این بازی گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم ، ولی د‌ر‌وازه‌بان حریف خیلی خوب بود. البته باید از این شانس‌های گل استفاده می کردیم تا خیالمان برای بازی برگشت راحت می‌شد ، اما پیروزی دو بر صفر هم خوب است. هر چند قطعی نیست و ممکن است در بازی برگشت تغییر کند. فراموش نکنید ما باید به منچستریونایتد برویم و در اولدترافورد بازی کنیم.

 

کلوپ با تمجید از هو‌اد‌ا‌ران پرشور لیورپول گفت: قبل از این که به لیورپول بیایم تعریف هو‌اد‌ا‌ران لیورپول را خیلی شنیده بودم و امروز آن چیزی را از هو‌اد‌ا‌رانمان شاهد بودم که انتظارش را داشتم. هو‌اد‌ا‌ران مان در این بازی فوق‌العاده‌ ظاهر شده‌اند. این برد را به آنها تقدیم می‌کنم که حمایت‌های پرشوری از ما انجام دادند.

 

سرمربی لیورپول ا‌دا‌مه‌ داد: بازیکنانم همه نمایش خوبی به اجرا گذاشتند و به همه آنها خسته نباشید می گویم. حتی آلن و هندرسون که با مصدومیت جزئی مواجه بودند نیز در این دیدار خوب ظاهر شدند. باید دو گل برتری مان را حفظ کنیم و مراقب باشیم که در بازی برگشت د‌ر‌وازه‌مان باز نشود. منچستر ممکن است در بازی برگشت رو به بازی مستقیم بیاورد و این کار ما را خراب می‌کند.

 

کلوپ در پایان گفت: هدف لیورپول این است تا جایی که ممکن است در لیگ اروپا بالا برود. فرقی نمی‌کند که در مرحله بعد به چه تیمی بر بخوریم. ما شایستگی این را داریم که امسال یک جام را به هو‌اد‌ا‌رانمان هدیه کنیم و خوشحال می شویم اگر بتوانیم در لیگ اروپا به این مهم دست پیدا کنیم. هو‌اد‌ا‌ران لیورپول شایسته این خوشحالی هستند که تیم‌شان را قهرمان ببینند.

 

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94