loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 181 جمعه 21 اسفند 1394 نظرات (0)

رجبزاده-آنهایی-که-علیه-مربیان-ما-شعار-دادند-ذوبآهنی-نیستند   هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که تیمش مقابل سایپا مستحق برد بود و با بدشانسی ۲ امتیاز از دست داد.

 به نقل از تسنیم ، مهدی رجب‌زاده در مورد تساوی خانگی ذوب‌آهن مقابل سایپا گفت: ما روز پنجشنبه خیلی بدشانس بودیم و چهار موقعیت صد در صد گل را از دست دادیم. وقتی نتیجه یک بر صفر بود باید یک یا دو گل دیگر می‌زدیم و کار سایپا را تمام می‌کردیم. متأسفانه روی یک اوت دستی و غافلگیری، گل مساوی را خوردیم. این بازی اوج بدشانسی ذوب‌آهن بود.

وی با اشاره به توقف تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران و اینکه تیمش از این فرصت استفاده نکرده است، افزود: واقعاً بهترین موقعیت برای ما این بود که بازی را ببریم و فاصله‌مان را با صدر جدول کمتر کنیم، اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد. سایپا خیلی مفت از دست‌مان در رفت، ولی هنوز رقابت ادامه دارد. ۲۱ امتیاز دست نخورده باقی مانده و باید یاد بگیریم که خیلی کم اشتباه کنیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد اینکه گلش در این مسابقه منجر به برد ذوب‌آهن نشد، خاطرنشان کرد: مهم نیست چه کسی گل بزند و موفقیت تیم از همه چیز مهمتر است. ما می‌دانستیم بازی سختی داریم، ولی متأسفانه در حالی که مستحق برد بودیم فقط یک امتیاز گرفتیم. ما به پتانسیل خودمان ایمان داریم و تا آخرین هفته برای قهرمانی می‌جنگیم. فقط خدا می‌داند که چه اتفاقی رخ خواهد داد.

رجب‌زاده در واکنش به حاشیه‌های بازی ذوب‌آهن - سایپا و شعار برخی هواداران تیم میزبان علیه کادر فنی گفت: آنهایی که شعار دادند طرفدار تیم ما نیستند و اصلاً ذوب‌آهنی محسوب نمی‌شوند. تیم ما در آسیا موقعیت خوبی دارد، در لیگ مدعی هستیم و در جام حذفی هم شانس قهرمانی داریم و فینالیست شدیم. همه چیز در مورد عملکرد کادر فنی روشن است.

 

90tv.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94