loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 264 شنبه 18 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

گلنوش سبقت الهی می گوید که برای کسب نتیجه در تیراندازی المپیک بسیار با انگیزه است.

http://media.isna.ir/content/1453886071019_photo_2016-01-27_12-01-33.jpg/4

 

تیرانداز المپیکی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص اردوهای تیم ملی تیراندازی، اظهار کرد: بعد از مسابقات کسب سهمیه هند مدت کوتاهی از اردوها دور بودیم، اما با انگیزه بیشتری اردوها را آغاز کردیم. لغو اردو آلمان کمی ما را عقب انداخت. شرایط اردوها نیز خیلی بهتر از قبل شد و وضعیت خوابگاه و تغذیه بهبود یافته است. هنوز هم کم و کاستی هایی هست که امیدوارم برطرف شود.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه به مسابقات جام جهانی برزیل اعزام شدیم. نتایج خوبی گرفتیم، اما ما در آمادگی کامل نیستیم و این نتایج قطعاً در ادامه تغییر می‌کند. جام جهانی برزیل با حضور بهترین‌های جهان محک خوبی برایمان بود. از تمامی مسابقاتی که حضور پیدا می‌کنم درس می‌گیرم.

 

سبقت الهی با بیان اینکه خیلی خوشجال است که اولین سهمیه تیراندازی ایران را در تپانچه بانوان گرفته است، خاطر نشان کرد: در گذشته ما نماینده المپیکی در تپانچه بانوان داشته ایم، اما با وایلد کارت به سهمیه رسیده بودند.

 

وی افزود: خوشحالم که این افتخار نصیب من شده و اولین سهمیه بادی بانوان را در تپانچه گرفتم. امیدوارم در المپیک نیز نتیجه خوبی بگیرم و نماینده شایسته ای برای کشورم باشم.

 

تیرانداز المپیکی ایران در ادامه سخنان خود همچنین اضافه کرد: ما به حضور در مسابقات احتیاج داریم و باید برای رسیدن به اوج آمادگی مداوم تمرین کنیم و مسابقه دهیم. رقبای سختی دارم و بسیار از آنها قهرمانان ادوار گذشته المپیک هستند. تیراندازی طوریست که یک قهرمان سال های سال می تواند شلیک کند و این کار را سخت تر می‌کند و رقیب زیاد داریم.

 

وی در پایان اذعان کرد: با این شرایط نا امید نیستم و تمریناتم را به خوبی سپری می کنم. امیدوارم در المپیک نتیجه ای مطلوب بگیرم.

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94