loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 253 شنبه 18 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

سرمربی بارسلونا معتقد است امکان دارد تیمش این هفته قهرمان شود.

http://media.isna.ir/content/1438586221545_1438553441_120494_1438553524_noticia_grande.jpg/4

 

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا یکشنبه در هفته سی و هفتم لالیگا به مصاف اسپانیول می رود. لوییس انریکه در نشست خبری پیش از داربی کاتالونیا گفت: بازی های این چنینی خاص هستند. اکنون ما در دو هفته به پایان لالیگا در شرایط سختی قرار داریم. باید تمام امتیازات این دو بازی را کسب کنیم. این دیدار نقش خیلی مهمی در کسب قهرمانی ما دارد. وضعیت روحی و روانی بازیکنان تاثیری مهمی در بازی تیم دارد. امتیازات و برتری خود را از دست دادیم اما آن به خاطر گذراندن شرایط خوب یا بد نبود. حریفان بازی های خود را با پیروزی پشت سر می گذارند و جام برای تیمی خواهد بود که در هفته سی و هشتم پیروز شود.

 

سرمربی بارسلونا درباره سه داربی برگزار شده در ژانویه اظهار کرد: علاقه ای ندارم در این باره صحبت کنم. شاید به درد ما بخورد چون سرمربی‌ها تغییری نکرده اند اما برخی چیزها مثل سیستم تیم عوض شدند. بعضی از داربی ها پر سر و صدا هستند. ما باید روی قدرت خود تمرکز کنیم. از تنش این بازی آگاه هستیم. هوداران می دانند چگونه تیم خود را تشویق کنند.

 

او درباره قهرمانی احتمالی در این هفته گفت: فردا فرصت آن را خواهیم داشت. دوست ندارم درباره چیزی که مطمئن نیستم اتفاق خواهد افتاد یا نه حرف بزنم. ممکن است این اتفاق روی ندهد. باید بر کسب امتیازات لازم تمرکز کنیم تا بدانیم می توانیم قهرمان شویم یا نه.

 

انریکه درمورد برگزاری بازی ها به طور همزمان گفت: تنها چیزی که می توانم کنترل کنم بازی خودمان است. نمی توانیم روی بازی‌های دیگر تمرکز کنیم. زمان کافی برای این کار خواهیم داشت. باید ببینیم دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید با توجه به حضور در فینال لیگ قهرمانان با چه ترکیبی بازی خواهند کرد. آنها یا به آن بازی فکر می‌کنند و یا هر دو رقابت برایشان اهمیت خواهد داشت.

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94