loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 421 دوشنبه 03 خرداد 1395 نظرات (0)

ستاره آبی اناری ها تیمش را شایسته پیروزی و قهرمانی برابر سویا دانست. اینیستا بازی برابر سویا را خاص دانست.


http://media.isna.ir/content/1428909699298_iniesta_1othn87h4emnc1xe1u4bxotncr.jpg/4

 

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورتس، بارسلونا در فینال جام حذفی اسپانیا برابر سویا به میدان رفت و در نهایت هم توانست با نتیجه دو بر صفر بازی را به سود خود به پایان رساند و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

 

آبی اناری‌ها در حالی در این دیدار به پیروزی رسیدند که از دقیقه 30 به بعد به خاطر کارت قرمز خاویر ماسکرانو 10 نفره بازی کردند، با این حال توانستند برابر تیم خوب سویا با نتیجه دو بر صفر بازی را به سود خود به پایان برسانند.

 

آندرس اینیستا بازی برابر سویا را بزرگ توصیف کرد. کاپیتان آبی اناری ها بعد از بازی گفت: پیروز شدن آن هم در چنین شرایط طعم و مزه خاصی دارد. از دقیقه 30 به بعد 10 نفره بازی کردیم، اما امید خود را از دست ندادیم و ثابت کردیم که چه تیم بزرگی هستیم. این یک پیروزی خاص بود.

 

او ادامه داد: بارسلونا با وجود این که 10 نفره شد، اما پیروز بازی بود و این به خوبی اثبات می کند که چه تیمی شایسته بالا بردن جام بود. بارسلونا بازی بزرگی را به نمایش گذاشت و باید اعتراف کرد که ما شایسته کسب این عنوان قهرمانی بودیم.

 

ستاره آبی اناری ها در پایان سخنان خود گفت: بازیکنان بارسلونا برای بالا بردن نام این باشگاه نهایت تلاش خود را به کار خواهند گرفت. آینده مبهم و نامشخص است، اما تجربه نشان داده که بازیکنان بارسلونا این توانایی را دارند که هواداران خود را خوشحال کنند. ما به دنبال پیروزی‌ها و جام های بیشتری هستیم و امیدوارم که بتوانیم همواره هواداران خود را شاد کنیم.

 

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94