loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 207 پنجشنبه 20 خرداد 1395 نظرات (0)

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز از شرایط اردوی تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی ابراز رضایت کرد.

سیما لیموچی و ندا شهسواری

سیما لیموچی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ضمن ابراز رضایت از شرایط اردو بیا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد: از روز جمعه تمرینات تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی را در یک مرکز تمرینی ویژه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تنیس روی میز که فوق‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌العاده‌ مجهز است آغاز کردیم. این مرکز یکی از بزرگترین و موفق‌ترین مراکز تمریناتی فدراسیون تنیس روی میز چین است. اکثر قهرمانان جهان از کشور چین در این کمپ تمرینات بسیار خوب و جدی را دنبال کرده‌اند که عکس تمام آنها از قهرمانان گذشته تا قهرمانان حاضر چه در بخش زنان و چه در بخش مردان که همگی در این سالن تمرین داشته‌ و دارند وجود دارد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز برنامه تمرینی ندا شهسواری، بانوی  المپیکی تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی را این گونه تشریح کرد: هر روز در دو نوبت صبح و عصر در مجموع شش ساعت روزانه تمرین بسیار سخت را در برنامه داریم. در حال‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حاضر تمرینات تاکتیکی را دنبال می‌کنیم و در کنار آن رفع اشکال تکنیکی را نیز داریم. تمرین با توپ زیادی داریم و همچنین مسابقه نیز در دستور کار قرار دارد. پس از پایان هر نوبت تمرینی 20 تا 30 دقیقه تمرین بدنسازی داریم که به روند پیشرفت شهسواری کمک می‌کند.

او از چینی‌ها به عنوان حریفان تمرینی نام برد و افزود: 95 درصد حریفان تمرینی در این کمپ چینی‌ها هستند که روش‌های بازی متفاوتی دارند. این چیزی است که همیشه کمبود آن را حس می  کردیم. با انواع راکت‌ها و سبک‌های متفاوت بازی از جمله سبک حمله‌ای، حمله‌ای نزدیک میز، حمله‌ای کمی دورتر از میز، دفاعی نزدیک میز و دفاعی دور از میز، مواجه هستیم.

لیموچی به دیگر ورزشکاران حاضر در کمپ تمرینی اشاره کرد و گفت: یکی از ورزشکاران لبنانی که او نیز برای  المپیک ریو کسب سهمیه کرده در این کمپ حضوردارد. همچنین از کشور روسیه و آمریکا نیز حضور دارند و در کنار چینی‌ها که حریفان تمریناتی بسیار خوب و قدرتمندی هستند تمرین داریم.

وی درباره وضعیت آمادگی شهسواری بیا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد: از روز جمعه تاکنون سرعت توپ ندا بسیار پیشرفت داشته، قدرت توپ و تمرکز و محل فرود متفاوت توپ با نقاط مختلف را در حال تمرین است و شاهد تغییرات به وجود آمده در تمرینات شهسواری هستیم.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در پایان برنامه‌های پیش روی تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی را این گونه بیا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد: تا هفته‌ آینده در چین حضور داریم و سپس برای شرکت در تورنمنت بین‌المللی فدراسیون جهانی تنیس روی میز عازم کشور ژاپن می شویم.

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94