loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 251 پنجشنبه 10 تیر 1395 نظرات (0)
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

محمود واعظی با انتشار پستی نوشت: شبهاي قدر هم به پايان رسيد ، شبهاي سراسر معنويت و دعا و نيايش. اميدوارم خداوند براي همه مردم عزيز كشورمان ،خير و بركت و سربلندي مقدر فرموده باشد.


حجت السلام ابراهیم رئیسی با انتشار تصویری در پست خود نوشت: اقامه نماز جماعت صبح بیست و سوم ماه مبارک رمضان به امامت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی - صحن انقلاب اسلامی.

علی لاریجانی در پست خود نوشت: پیام تبریک آیت الله جنتی رییس مجلس خبرگان رهبری به دکتر لاریجانی رييس مجلس شورای اسلامی


حسن شمشادی در پست خود نوشت: هنوز هم بسياري در برابر تروريست ها و نفوذي ها، و خرابكاران مي ايستند و تعدادي شان جان مي دهند و به شهادت مي رسند، تا من و شما در اسايش وامنيت زندگي كنيم. اميد كه در كنار همه خوشي ها و ناخوشي هامان، داشتن ها و نداشتن هامان و روزمرگي ها تكراري مان، بدانيم قدر مرزداراني را كه دور و نزديك براي حفظ امنيتما، بالاترين دارايي شان را دادند و مي دهند.

عكس و پي نوشت : سه تن از پاسداران در درگيري با تروريست ها، كه به هلاكت ١١ تن از انان منجر شد، به شهادت رسيدند .


علی اوجی در پست خود نوشت: استانبول و كشتار بى رحمانه انسان ها شهرى زنده و بيدار كه نوستالژى و عشق رو با ترس عوض كرد. خاطرات خوبى كه الان جاش رو با تصاوير خشن و بى روح عوض كرده ، جهانى كه معلوم نيست به كجا مى ره.

هومن برق نورد نوشت: همین حالا

محمدرضا گلزار نوشت: صبح همگي بخير. بنا به درخواست دوستان : اثرات شکر گزاري: شکر گزاری پلی است به سوی رهائی از غصه ها. چون وقتی که تو شکرگزار باشی، غیر ممکن است که احساس غم و غصه بکنی یا هر نوع احساس منفی دیگه ای داشته باشی. اگر در وضعیتی دشوار هستی ، دنبال چیزی بگرد که بابت آن خدا را شکر کنی. وقتی چیزی را پیدا کردی ، دنبال بعدی بگرد. چون تک تک چیزهایی که پیدا می کنی و خدا رو به خاطرش شکر می کنی، وضعیت تو رو تغییر می ده. ""شکر گزاری پلی است از احساسات منفی به سوی نیروی عشق به خالق."


امیر حسین رستمی در پست خود نوشت: وقتى يه فرشته از تگزاس امريكا،دعاش براى ما مستجاب ميشه و مثل يك معجزه،پاسپورت رفيقم تو استانبول بزرگ پيدا ميشه و ميرسونن به ما تو فرودگاه كه بتونيم از اتاتورك بپريم چند ساعت پيش و اون الان تو فرودگاه اتاتوركه هنوز.خدايا مراقبش باش لطفا.


حمید فرخ نژاد با انتشار تصویری نوشت: با احسان عزيز.


الناز شاکردوست در پست خود نوشت : پيرو پُست پيشين، مسؤلين محترم بانك طى يك اقدام مشترى مدارانه جهت رفع دلخورى اين دسته گل زيبا و هديه را به درب منزل مان ارسال كردند! 


بابک جهانبخش در پست اینستاگرامی خود نوشت:کاش مى شد که در این قرن عجیب همه بودند به خوش بویی سیب سیب یک واژه تو خالی نیست پر عطر است گل قالی نیست.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94