loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 255 چهارشنبه 16 تیر 1395 نظرات (0)

ستاره تیم ملی فوتبال ولز تاکید کرد که او و هم تیمی‌هایش تنها به دنبال قهرمانی در یورو هستند و برای رسیدن به این هدف خود از جان مایه خواهند گذاشت.

گرت بیل ولز

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، ولز شگفتی‌ساز بزرگ رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ بوده است. این تیم که برای نخستین بار در رقابت‌های یورو شرکت کرده است با شکست دادن تیم پرستاره و مدعی بلژیک به نیمه نهایی راه یافته است و باید در این مرحله چهارشنبه شب به مصاف پرتغال برود.
گرت بیل فوق ستاره ولزی‌ها به دنبال قهرمانی در یورو است. او قبل از دیدار حساس برابر پرتغال گفت: هیچگاه تا الان چنین احساسی نداشته‌ام. حس بسیار جالبی دارم و احساس می‌کنم که می‌توانم به تاریخ‌سازی با ولز ادامه دهم و اتفاقات خوشایندی را برای هواداران رقم بزنم. باید بگویم که ولز از هیچ تیمی نمی‌ترسد و نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برابر پرتغال به پیروزی برسیم و به فینال راه پیدا کنیم.
او ادامه داد: امیدواریم که روز چهارشنبه در بهترین شرایط خود باشیم. رویای ما قهرمانی در یورو است و این رویا اصلا دور از انتظار نیست. ما بازیکنان ولز همگی با هم برادر هستیم و این مهم‌ترین فاکتور موفقیت ما است. اتحاد و همدلی کمک زیادی به ما کرده است. هدف ما چنانکه گفتم قهرمانی در یورو است و برای رسیدن به این هدف از جان مایه می‌گذاریم.
ستاره رئال مادرید در پایان سخنان خود گفت: هر دیدار برای ما حکم یک فینال را دارد. به فرانسه آمده‌ایم تا بهترین بازیها را به نمایش بگذاریم. اکنون تنها به قهرمانی فکر می‌کنیم و براین باور هستم که شایسته چنین رویا پردازی بوده‌ایم. نمی‌خواهم به گذشته فکر کنم. بازی‌های دور قبل به پایان رسیده‌اند و الان تنها باید به دیدار حساس برابر پرتغال فکر کنیم و امیدوارم که در این دیدار به پیروزی برسیم و دل هواداران خود را شاد کنیم.

 

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94