loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 227 جمعه 22 مرداد 1395 نظرات (0)
پرسپولیس موفق شد با تک گل مهدی طارمی، صبای قم را از پیش رو بردارد و با ۱۰ امتیاز در صدر جدول باقی بماند.

پرسپولیس و صبای قم از هفته چهارم لیگ برتر در ورشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. مطابق انتظار پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کرد و فرصت های زیادی روی دروازه صبای قم ایجاد کرد که تنها یکی از آنها به هدف نشست و دیگر موقعیت های این تیم یا توسط لک دفع شد یا مثل همیشه با بی دقتی مهاجمان راهی به دروازه نیافت.

برانکو بعد از سه بازی نیمکت نشینی به مهدی طارمی فرصت داده بود تا از ابتدای بازی در ترکیب حضور یابد. صبای قم که به دنبال کسب تساوی در این بازی بود با دفاع لایه به لایه و پرتعداد به دنبال ناکام گذاشتن سرخ ها در حضور بیش از ۵۰ هزار هوادار این تیم بود. در نیمه اول اشتباهات زیادی خصوصا در خط دفاعی و سمت راست صبا وجود داشت و آنها فرصت های مناسبی به حریف خود دادند که با بی دقتی سرخ ها همراه بود. با این حال پرسپولیس با زدن یک گل آنها را از رسیدن به هدف شان در نیمه اول ناکام گذاشت. آقای گل فصل گذشته لیگ برتر بعد از دو بار هدر دادن فرصت هایش این بار راه دروازه صبا را پیدا کرد. او در دقیقه ۴۰ روی ارسال ماهینی ابتدا با ضربه آکروباتیک دروازه لک را نشان گرفت اما توپش به مدافع حریف برخورد کرد. طارمی در ادامه ضربه برگشتی را به سمت دروازه زد که توپ از میان پاهای لک به درون دروازه رفت.
در نیمه دوم نبض بازی دست سرخپوشان بود و توانستند چند موقعیت گل روی دروزاه صبا ایجاد کنند اما لک با واکنش های خوبش پرسپولیسی ها را ناکام گذاشت. در دقایق پایانی بازی، صبا فشار حملاتش را روی دروازه پرسپولیس بیشتر کرد اما دفاع چندلایه سرخ ها و عملکر خوب بیرانوند باعث شد تا دروازه‌بان جدید سرخ‌ها برای بار سوم در لیگ شانزدهم کلین شیت کند. پرسپولیس در نهایت توانست با تیجه ۱-۰ و تک گل طارمی صبا را شکست دهد. پرسپولیس با این برد با ۱۰ امتیاز در صدر جدول باقی ماند.
همچنین در دیگر بازی های امشب دو مساوی یک-یک به دست آمد. بازی سایپا-پدیده و ذوب آهن-گسترش فولاد چنین نتیجه ای داشت. استقلال خوزستان هم در زمین خود با نفت تهران ۲-۲ مساوی کرد. دو گل استقلال خوزستان را عاشوری و بیت سعید زدند و دو گل نفت را هم ایمان مبعلی و قاضی. همچنین صنعت نفت که هفته گذشته موفق شده بود استقلال را در آزادی شکست دهد، تیم مدعی سپاهان را با تک گل محمد شادکام در دقیقه  ۵۴ شکست داد.
نتایج بازی ها به شرح زیر است: 
ذوب آهن یک-گسترش فولادتبریز یک 
سایپا یک-پدیده یک
صنعت نفت آبادان یک-سپاهان صفر
استقلال خوزستان ۲ -نفت تهران ۲
پرسپولیس یک-صبا صفر

 

11news.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94