loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 229 یکشنبه 31 مرداد 1395 نظرات (0)

 

مهاجم اتلتیکومادرید قصد ندارد تیمش را ترک کند.

آنتوان گریزمان

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، آنتوان گریزمان با زدن ۳۲ گل ( ۲۲ گل در لالیگا ۷ گل در لیگ قهرمانان اروپا و ۳ گل در کوپا دل ری) برای اتلتیکو مادرید فصل درخشانی را در این تیم  پشت سر گذاشت. به عنوان بهترین بازیکن و برترین گلزن یورو ۲۰۱۶ انتخاب شد و به همین خاطر پیشنهادات زیادی از دیگر باشگاه ها داشت. مهاجم فرانسوی در این باره به گاتزتا دلو اسپورت گفت: همیشه با مدیربرنامه هایم شفاف بوده ام. هیچ علاقه ای به ترک اتلتیکو ندارم. نمی خواهم دیگو سیمئونه و هم تیمی هایم را ترک کنم. اگر کسی با مدیر برنامه هایم صحبت کند هیچ وقت به پیشنهادات گوش نمی‌کنم.  در حقیقت می خواهم و منتظرم جامی را به همراه اتلتیکو فتح کنم.
با وجود اینکه گریزمان فصل خوبی را پشت سر گذاشت اما در هر دو فینالی که حاضر بود در فتح جام ناکام ماند. او نتوانست به همراه اتلتیکو قهرمان لیگ قهرمانان شود و در کشورش در فینال یورو مغلوب پرتغال شد.
بازیکن فرانسوی در ادامه افزود: می خواهم بهتر شوم و می دانم زیر نظر سیمئونه این اتفاق خواهد افتاد. اتلتیکو جایی است برای پیشرفت. می خواهیم همچنان یکی از بهترین تیم های جهان باشیم.
گریزمان حضور سیمئونه را در تصمیمش به ماندن مهم دانست و افزود: چولو نقش کلیدی در همه مسائل دارد. از بودن در اینجا خوشحالم و در حضور سیمئونه هر روز چیزی برای یاد گرفتن دارم.
مهاجم اتلتیکو درباره امکان حضورش در میان سه نامزد نهایی توپ طلا گفت:
هنوز چیزی به پایان نرسیده است. فصل گذشته تمام تلاش خود را کردم و امیدوارم این جایزه را ببرم. با گذشت زمان همه چیز مشخص خواهد شد اما نباید منتظر بمانم و ببینم چه اتفاقی در رای دهی خواهد افتاد. فکر می کنم بیشتر از این نمی‌توانستم کاری انجام دهم.

 

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94