loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 245 جمعه 21 آبان 1395 نظرات (0)

مدافع اسپانیایی رئال مادرید بر این باور است که ستاره ولزی این تیم قابلیت جانشینی رونالدو را در این تیم دارد.

دنی کارواخال

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، کریستیانو رونالدو در این فصل همراه رئال مادرید نمایش چندان خوبی نداشته و این همراه با درخشش گرت بیل در رئال همراه بوده است. در این بین دنی کارواخال عقیده دارد، گرت بیل می تواند به زودی جانشین خوبی برای رونالدو در رئال باشد. این در حالی است که رونالدو اخیرا قرارداد خود را با تیم مادریدی تا سال 2021 تمدید کرده است.

دنی کارواخال درباره حضور بیل در رئال گفت: فکر می کنم هر بازیکن بزرگ و ستاره ای روزی به انتهای خط می رسد. برای مثال بازیکنانی چون رائول و فیگو نیز از یک روز دیگر در صدر اخبار نبودند. این اتفاق نیز روزی برای رونالدو خواهد افتاد. در این زمان گرت بیل بهترین گزینه برای جانشینی او خواهد بود. فکر می کنم بیل این قابلیت را دارد تا جانشین رونالدو در رئال باشد. او همه توانایی های لازم برای این کار را دارد. 

رونالدو تا سال 2021 با رئال مادرید قرارداد دارد و این به معنا این است که بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید، تا 36 سالگی در این تیم خواهد بود. 

کارواخال در پاسخ به این سوال که رونالدو تا این سن می تواند در رئال موفق باشد نیز گفت: تصور من این است که بتواند. او بازیکن بزرگ و توانمندی است البته رئال تیمی است که همیشه هواداران از شما انتظارات بالایی دارند و این کار را برای بازیکنان سخت خواهد کرد. تمدید قرارداد رونالدو با رئال، نتیجه کارهای سختی بوده است که او با این تیم انجام داده است. تمام توپ طلاها و افتخاراتی که رونالدو کسب کرده است را با تلاش و شایستگی کسب کرد و سزاوار این نتیجه بود. فکر می کنم امسال نیز حق رونالدو باشد تا توپ طلا را کسب کند. او سال فوق العاده خوبی را همراه رئال مادرید و تیم ملی پرتغال کسب کرد و شایسته کسب این جایزه است.

 

ایسنا

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94