loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 169 شنبه 20 آذر 1395 نظرات (0)

سرمربی بارسلونا پیروزی برابر اوساسونا را نتیجه‌ای عادلانه عنوان کرد.

لوییس انریکه

 

به گزارش ایسنا و به نقل از آس بارسلونا شنبه در هفته پانزدهم لالیگا با سه گل اوساسونا را شکست داد. لوییس انریکه پس از بازی گفت: همه بازی‌های خارج از خانه سخت هستند. می‌دانستیم گل نخست کلیدی است. خیلی برتر از حریف بودیم و نتیجه عادلانه بود. همیشه نفوذ به محوطه جریمه حریف کار سختی است. بازیکنان زیادی از میزبان در این منطقه قرار داشتند و این کار را برایمان سخت می کرد اما توانستیم به گل دست یابیم. توپ های بلند به ما اجازه داد که خطرناک ظاهر شویم. در نیمه دوم به گل دست یافتیم و باید تمام تلاش مان را به کار بریم تا به رئال مادرید برسیم.
سرمربی بارسلونا در ادامه افزود: همیشه بدترین سطح مان را به نمایش می گذاریم که این موضوع گاهی اوقات گران تمام می شود. همیشه باید زودتر از حریف به گل دست یابیم تا بازی راحتی داشته باشیم. اوساسونا یک موقعیت گل داشت که اگر تبدیل با گل می شد کار برایمان سخت می شد اما در مجموع به خاطر اتفاقاتی که در زمین افتاد خشنودم.
انریکه در پایان اظهار کرد: یوردی آلبا و سرخی روبرتو همچون دیگر بازیکنان ارزشمند هستند مدافعان این چنینی به تیم کمک زیادی می کنند اما مهم تر از همه روش بازی مان بود.

 

ایسنا

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94