loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 309 پنجشنبه 06 مهر 1396 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو

مهاجم رئال مادرید به یک غول در آلمان تبدیل شده است.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، کریستیانو رونالدو زمانی پا به ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک گذاشت که در مورد او ابهام وجود داشت. با این حال مهاجم رئال مادرید برابر دورتموند نشان داد که برای آلمانی‌ها یک غول محسوب می‌شود. او توانست در دیدار دیشب (سه‌شنبه) دو گل از سه گل مادرید را به ثمر برساند و تعداد گل‌هایش را به ۲۵ گل (چهار پاس گل) در ۲۱ بازی برساند یعنی ۱.۱۹ گل در هر بازی.

رونالدو برابر بایرن مونیخ ۹ گل، شالکه ۰۴ هفت گل، دورتموند شش گل و ولفسبورگ سه گل به ثمر رسانده است. بر این اساس تیمی که بیشترین ضربه را از رونالدو دیده بایرن مونیخ است. او در آخرین بازی‌اش برابر این تیم (در دو دیدار رفت و برگشت مرحله یک چهارم نهایی) پنج بار گلزنی کرد، یعنی تقریبا ۱.۲ گل در هر بازی.

اگر گل‌های رونالدو را تنها در آلمان در نظر بگیریم او ۱۲ گل به ثمر رسانده است. این اتفاق در ۱۰ بازی رخ داد. مهاجم پرتغالی همچنین چهار پاس گل داد. دورتموند با پنج گل خورده بیشترین ضربه را از رونالدو دیده است. سپس بایرن با چهار و شالکه سه گل قرار دارند.

کاملا آشکار است لیگ قهرمانان اروپا به یک هدف برای بازیکن پرتغال تبدیل شده است. او در ۹۰ بازی ۹۴ گل به ثمر رسانده و در مجموع این رقابت‌ها در ۱۴۲ بازی ۱۰۲ بار گلزنی کرده است.


ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94