loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 227 چهارشنبه 18 آذر 1394 نظرات (0)

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید می‌گوید کسب پیروزهای پیاپی اصلا آسان نیست و شاگردانش برای پیروز شدن از جان مایه می‌گذارند و تلاشی غیر طبیعی در میدان دارند.

به نقل از EFE، اتلتیکو مادرید در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا عملکرد خوبی داشت و پیروزی ارزشمندی را به دست آورد. شاگردان دیگو سیمئونه در پرتغال موفق شدند با نتیجه دو بر یک از سد بنفیکا بگذرند تا به عنوان صدرنشین صعود خود را به دور بعد نهایی کنند.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و پیروزی برابر بنفیکا را سخت توصیف کرد. او گفت: بازیکنان اتلتیکو مادرید برای پیروز شدن انرژی غیر طبیعی می گذارند. آنها برای پیروز شدن از جان مایه می گذارند و این بسیار ارزشمند است. پیروزیهای پیاپی اصلا آسان نیست. در مدت اخیر پیروزهای پیاپی به دست آورده ایم و این نشان می دهد که تیم در حال تلاش کردن و پیشرفت است.

او ادامه داد: بازی بسیار سختی پیش رو داشتیم. باید بنفیکا را در خانه شکست می دادیم و این کار آسانی نبود اما توانستیم آن را عملی کنیم. پیروزی بسیار مهم و روحیه بخشی بود و امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد. می دانستیم که بنفیکا می خواهد از جناج راست به ما فشار آورد و به همین خاطر راه نفوذ این تیم را بستیم. ساول و گریزمن شب خوبی را پشت سر گذاشت و در این پیروزی تاثیر گذار بودند.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید در پایان سخنان خود گفت: درست است که به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کرده‌ایم اما هنوز چیزی تضمین نشده است و در اول راه قرار داریم. باید ببینیم که حریف ما در دور بعد چه تیمی خواهد بود. خوشبختانه در گروه خود صدرنشین شده‌ایم و الان باید منتظر حریف خود در مرحله بعد باشیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94