loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 469 چهارشنبه 18 آذر 1394 نظرات (0)

تین ولف (به انگلیسی: Teen wolf) یا گرگ نوجوان یک مجموعه تلویزیونی محصول کشور آمریکا که توسط جف دیویس برای MTV ساخته شده است. این سریال بر اساس فیلمی به همین نام که در سال ۱۹۸۵ ساخته شده است می‌باشد.

 

 

ژانر: ترسناک ،درام

کشور سازنده:ایالات متحده آمریکا

زبان‌ها:انگلیسی

تعداد فصل‌ها:5

قسمت‌ها:70قسمت (تا حالا/بقیه در حال ساخت)

مدت:۴۰ دقیقه

اجرای اصلی:۲۰۱۱ – تا به حال

 

داستان

شخصیت اصلی اسکات مک کال (تایلر پوزی)، یک دانش آموز و رانده اجتماعی است که توسط یک گرگینه گاز گرفته شده است در حالی که به دنبال یک دختر مرده در جنگل است. اسکات تلاش می‌کند برای حفظ یک زندگی عادی، راز گرگینه شدن خود را در پیش خود نگاه دارد. در این راه، بهترین دوستش، استایلز استیلینسکی (دیلن اوبراین) و یک گرگینه مرموز دیگر با نام درک هیل (تایلر هولچین) او را یاری می‌کند.


https://upload.wikimedia.org/wikipedia/fa/c/c2/Teen_wolf_poster_season_3.jpg

 

فصل اول

اسکات(تایلر پوزی) شب قبل از آزمون بازی لاگراس در خانه در حال آماده شدن است که دوست او استایلز استلینسکی(دیلن اوبراین) که پسر کلانتر است به سراغ او می‌آید که به جستجوی نصف گمشدهٔ جسدی که در جنگل پیدا شده بروند که این سبب می‌شود که اسکات توسط یک گرگینه که پیتر نام دارد گاز گرفته شود که در ادامه موجب آشنایی او با درک هیل می‌شود و درک به دنبال آن جسد که جسد خواهرش بوده پس از ده سال به شهر بیکون هیلز بازمیگردد و به دنبال این قضایا متوجه می‌شوند که گرگی که اسکات را گاز گرفته (پیتر) دایی درک و قاتل خواهر اوست و اسکات که از قسمت‌های آغازین سریال با دختر خوش برخوردی بنام آلیسون آرجنت آشنا می‌شود و عاشق اومیشود غافل از اینکه پدر آلیسون از شکارچیان گرگینه است. مجموع ماجراها به این ختم می‌شود که کیت آرجنت که عمهٔ الیسون و یک شکارچی گرگینه است توسط پیتر به دلیل اینکه خانهٔ خانوادهٔ هیل را آتش زده کشته شود. پیتر قبل از کشتن او چند نفر دیگر که در آتش‌سوزی خانهٔ هیل‌ها دخالت داشتند را به قتل رسانده بود که این امر سبب می‌شود که آن قطل‌ها هم به گردن کیت بیفتد و درپایان فصل اسکات از درک درخواست می‌کند که پیتر را بکشد تا به حالت انسانی بازگردد ولی درک خود پیتر را میکشده و به آلفا (=که به معنی رهبر گرگ هاست) تبدیل شود.

 

 

فصل دوم

این فصل با صحنهٔ عشق بازی اسکات و الیسون شروع می‌شود که سپس پدر الیسون اسکات را از ماشین خارج کرده و قصد کشتن اسکات را دارد ولی الیسون به پدرش التماس می‌کند که اسکات را نکشد و در نتیجه کریس (پدر الیسون) به این شرط اسکات را رها می‌کند که الیسون دیگر به او نزدیک نشود، سپس اسکات را می‌بینیم که در حال دویدن در جنگل است. لیدیا که در فصل قبل توسط پیتر زخمی شده بود در بیمارستان است و استایلز به دلیل علاقه اش به لیدیا در بیمارستان حضور دارد ولی لیدیا از بیمارستان فرار می‌کند. درک به دنبال جمع کردن گله‌ای از گرگ‌ها عده‌ای از نوجوانان شهر را تبدیل می‌کند که جکسون که یکی از همکلاسیهای اسکات و دوست پسر سابق لیدیاست هم یکی از انهاست، ولی چون او هویت خود را نمی داند به گرگ تبدیل نمی‌شود و به موجودی سمی شبیه به مارمولک به نام کنما تبدیل می‌شود. پدر بزرگ الیسون که جرالد نام دارد به دنبالداتفاقات فصل گذشته وارد شهر بیکون هیلز می‌شود و شروع به کشتن گرگینه‌های ولگرد می‌کند و وانمود می‌کند در حال انتقامجویی است ولی در واقع به دنبال آلفا (درک هیل) است تا او را تبدیل کند زیرا مبتلا به سرطان است و به دنبال درمانی ماوراء طبیعه است. جکسون که کنما است و کنما به دنبال ارباب است توسط یکی از دوستان اسکات به انتقامجویی و قتل سریالی برای او می‌پردازد و همه به دنبال او میگردندـ پیتر به وسیله نفوظ به افکار لیدیا او را مجبور می‌کند که درک را به بالای سر او بیاورد تااو خود را طی یک مراسم احیا کند، و در پایان او زنده می‌شود، جکسون توسط درک و پیتر تبدیل به گرگ می‌شود، و جرالد هم که قرص‌ها او به وسیله اسکات از خاکستر کوهاستان پر شده بود هنگامیکه درک را مجبور می‌کند که او راتبدیل کند بدنش مقاومت نشان می‌دهد و فرار می‌کند.

 

 

منبع:wikipedia.org

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94