loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 291 دوشنبه 08 بهمن 1397 نظرات (0)
تبریک عاشقانه رونالدو به مناسبت تولد 25 سالگی نامزدش جورجینا! عکس

 

نامزد رونالدو 25 ساله شد

جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو روز یکشنبه 25 ساله شد و ستاره پرتغالی یوونتوس در شبکه های اجتماعی تولد نامزدش را به او تبریک گفت.

کریستیانو رونالدو با انتشار تصویری از خودش درکنار جورجینا در شبکه های اجتماعی نوشت:« به فوق العاده ترین زنی که خدا می توانست در مسیر زندگی ام قرار دهد، تبریک می گویم.»


عکس منتشر شده توسط رونالدو برای تولد نامزدش

عکس منتشر شده توسط رونالدو برای تولد نامزدش

البته کریس و نامزدش در روز یکشنبه نتوانستند تولد جورجینا را در کنار هم جشن بگیرند؛ از یک سو کریس رونالدو خود را برای مصاف حساس تیمش مقابل لاتزیو آماده می کرد و از سوی دیگر جورجینا رودریگز به سرزمین اجدادی اش، آرژانتین سفر کرده و کیلومترها از قاره اروپا به دور است. جورجینا با انتشار تصویری از خودش دربوئنوس آیرس آرژانتین، نوشته:« اتفاقات تصادفی زندگی؛ من الان درکشوری هستم که 25 سال پیش دقیقا دراین روز و این ساعت، شاهد تولد من بود. در سال 1994؛ بوئنوس آیرس عزیز من.»

آخرین باری که کریس رونالدو و جورجینا درکنار هم در محافل عمومی دیده شدند، در جریان دادگاه هفته گذشته کریستیانو رونالدو در شهر مادرید بود که جورجینا رودریگز نامزدش را در این دادگاه قضایی همراهی کرد و چهره خندان این زوج جوان درکنار یکدیگر حکایت از آن داشت که به رغم سختی ها و مشکلات قضایی، آنها روزهای خوشی را سپری می کنند.



بازنشر seemorgh.com
منبع: footballi.net

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94