loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 447 پنجشنبه 25 بهمن 1397 نظرات (0)

 

گزینه های سرمربی گری تیم ملی ایران

روزنامه خراسان ورزشی در گزارشی به برنامه فدراسیون فوتبال برای انتخاب جانشین کی‎روش اشاره کرده. بخشهای مهم این گزارش را برایتان نقل می‎کنیم:

بنا بر اعلام منابع موثق هیئت رئیسه فدراسیون به زودی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی تصمیم‌گیری خواهد کرد و ممکن است یک گزینه داخلی هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد

. منظور از گزینه داخلی هم الزاما به معنای ایرانی بودن سرمربی آینده تیم ملی نیست. شنیده می‌شود مربیانی چون علی دایی، امیر قلعه‌نویی، برانکو و شفر مورد نظر هیئت رئیسه هستند و بررسی شرایط آن‌ها هم آغاز شده و صحبت‌های مقدماتی هم با این 4 مربی انجام شده است هرچند اگر از تک‌تک آن‌ها درباره تیم ملی پرسیده شود همه انکار می‌کنند!

 قطعا اگر تمایل به انتخاب مربی خارجی هم باشد برانکو و شفر به خاطر آشنایی با فوتبال ایران و البته طلب دستمزد پایین‌تر نسبت به مربیانی چون مورینیو، زیدان و فن مارویک بیشتر مورد علاقه فدراسیون فوتبال ایران هستند و از طرفی افکار عمومی هم آن‌ها را می‌پذیرد.

اما شاید افکار عمومی با انتخاب علی دایی و امیر قلعه‌نویی که قبلا در تیم ملی امتحان شده‌اند و نتایج جالبی هم نگرفته‌اند مخالفت کند و آن‌ها را نپذیرد.

به نظر می‌رسد سرانجام فدراسیون روی 2 گزینه شفر و برانکو تمرکز خواهد کرد هرچند انتخاب هر یک از این 2 مربی قطعا با واکنش منفی هواداران پرسپولیس و استقلال به خاطر آسیب دیدن تیم‌های‌شان و واکنش تند رقبای سنتی نسبت به انتخاب هر یک از 2 مربی کروات و آلمانی مواجه خواهد شد.



بازنشر seemorgh.com/
منبع:  footballi.net

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94