loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 185 شنبه 21 آذر 1394 نظرات (0)

باشگاه بارسلونا که در قرن بیستم حریف رئال مادرید نشده بود، در ۱۵ سال اول قرن بیست و یکم بالاتر از تیم پایتخت نشین ایستاده است.

تیم بارسلونا

تیم فوتبال بارسلونا در قرن بیست و یکم ۲۵ بار جام قهرمانی بالای سر برده و این در حالی است که رئال مادرید تنها ۱۷ بار به این مهم دست پیدا کرده است.

پانزده سال پیش بود که فلورنتینو پرس، مدیرعامل اکنون و آن زمان رئال مادرید جایزه مربوط به بهترین و پر افتخارترین باشگاه قرن بیستم را دریافت کرد. و اینک این بارسلونا است که بالاتر از رئال مادرید به باشکوه‌ترین باشگاه جهان تبدیل شده است.

یازدهم دسامبر بود که رئال مادرید لوگوی مربوط به باشگاه قرن را روی قلب پیراهنش حک کرد و جدا از لقب کهکشانی، به لقب تیم قرن نیز دست یافت. اکنون بارسلونا راهی جام باشگاه‌های جهان می‌شود تا شانس خود را برای بالا بردن جام قهرمانی در سطح جهان امتحان کند و بر تعداد جام‌های قهرمانی خود در قرن بیست و یکم اضافه کند.

بسیاری از کارشناسان علت عمده ناکامی‌های رئال مادرید در ابتدای قرن بیست و یکم را تزریق بی رویه منابع مالی در این باشگاه از سوی پرس، اخراج بی دلیل مهره هایی چون آریگو ساچی، دل‌بوسکه، والدانو و مربیان و کمک مربیان با دانش این تیم توصیف می‌کنند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94