loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 191 شنبه 22 خرداد 1395 نظرات (0)

مهاجم ملی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوش آرژانتینی امیدوار است با تیم ملی فوتبال کشورش فاتح کوپا آمه ریکا شوند.

لیونل مسی

به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گزارش ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ایسنا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و به نقل از اوله، لیونل مسی پس از اینکه نتوانست در بازی نخست آرژانتین به علت آسیب‌دیدگی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به میدان برود، در بازی دوم آرژانتین برابر پاناما درخشید.

 

مهاجم آرژانتینی بارسلونا در 20 دقیقه سه گل به ثمر رساند تا کشورش به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. آرژانتین دو گل دیگر به ثمر رساند. مسی پس از پایان بازی درباره آسیب‌دیدگی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اش گفت: کمی درد داشتم اما خو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شبختا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نه خوب شد. کم کم خودم را به شرایط ایده‌آل رساندم.

 

او عملکرد هم تیمی‌هایش را تحسین کرد و افزود: همه خوب کار کردند. با حریف سرسختی روبرو بودیم که فشرده بازی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کرد و اجازه نمی داد نمایش خوبی داشته باشیم. این موضوع باعث کند شدن ریتم بازی شد. آنها ما را پرس کردند و کار را برایمان سخت کردند اما توانستیم پیروز شویم تا صدرنشینی خود را تثبیت کنیم. می‌خواهیم پیشرفت کنیم.

 

مهاجم بارسلونا در پایان گفت:  امیدوارم قهرمان شویم. همه به دنبال فتح این جام هستند. برابر شیلی بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. بازی سخت و پیچیده‌ای بود چون نخستین بازی بود و حریف قدرتمندی داشتیم. در شرایط خیلی خوبی به سر می بریم.

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94