loading...
مجله پارس پارمیس
MRsys بازدید : 177 شنبه 22 خرداد 1395 نظرات (0)

 

هافبک ملی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوش آرژانتینی رکورد خاویر زانتی را شکست.

خاویر ماسکرانو

به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گزارش ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ایسنا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و به نقل از آس، خاویر ماسکرانو بامداد امروز (شنبه) برابر پاراگوئه بیست و سومین بازی‌اش را در کوپا آمه ریکا به همراه تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی آرژانتین انجام داد و رکورد زانتی را شکست.

 

هافبک ۳۲ ساله تاکنون ۱۲۵ بار برای آرژانتین به میدان رفته است و تنها زانتی از  او پییش است (۱۴۵). همچین بازی‌های ملی ماسکرانو از روبرتو آیالا (۱۱۵ بازی) و لیونل مسی (۱۰۶ بازی) پیش است.

 

هافبک آرژانتینی اولین بازی ملی‌اش را در ژانویه ۲۰۰۳ انجام داد و در پنج دوره ( ۲۰۱۶، ۲۰۱۵، ۲۰۱۱، ۲۰۰۷، ۲۰۰۴) کوپا آمه‌ریکا حضور داشت. همچنین در جام‌های جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۰، ۲۰۰۶ به تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی دعوت شد.

 

کوپا آمه ریکا فعلی احتمال دارد آخرین فرصت او برای کسب مقامی با تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی آرژانتین باشد.

ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
4/9/94